Forum > Färdiga produktioner
Eko & Cykeln - Midsummerpoole
asti:
Fin blueskänsla i rösten och snygg orgel! Även pianot hade en del snygga "utvecklingar"!
Men trummisen tror jag fått i sig lite för många snapsar till sillen! :D
Jag tror du behöver styra upp trummorna för att få ett riktigt bra gung och flyt i låten!
Skön känsla hur som helst!
Eddi:
--- Citat från: asti skrivet 21.06.2009, 15:38:03 ---Fin blueskänsla i rösten och snygg orgel! Även pianot hade en del snygga "utvecklingar"!
Men trummisen tror jag fått i sig lite för många snapsar till sillen! :D
Jag tror du behöver styra upp trummorna för att få ett riktigt bra gung och flyt i låten!
Skön känsla hur som helst!
--- Slut citat ---
:D Hela jag var uppsnapsad och det enda som borde ha funkat var just trummorna eftersom jag körde färdiga loopar. Så nu vet jag varken ut eller in - som vanligt alltså...
Eko
Bengan_gbg:
Snyggaste sångljudet hittills EKO....tycker rösten är skön som fasen men hajar inte riktigt resten...det är ngt bakvänt i spelet som jag inte kan sätta fingret på riktigt. Jag återkommer efter lite mer funderande....
Eddi:
Tack för det Bengan :D
Jo nåt är bakvänt i liret - håller med ville int riktigt köra det vanliga utan drar på subdominanten två gånger innan dominanten. Helt sjukt men men kanske lite innovativt vem vet.
Eko
Eddi:
I alla fall Stefan skrev en svensk text som jag översatte och sedan lade han till mer engelsk text samt en del instrument gitarr och orgel och sånt där - åsså blev det detta.
Kolla topp-posten
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida