Forum > Färdiga produktioner
Eko & Cykeln - Midsummerpoole
Tokai:
Låter verkligen live om detta, och som att det inspelat med bara en mick på gott och ont som det brukar bli, att sången är lite ojämn liksom andra instrument i volym.
Är bara publikens jubel och applåder som saknas i slutet. Jag tror nog att det skulle vara lönt att dra ner lite på diskanten överlag eller/och lite mer bastryck med eq.
Men texten är ju lysande, och samarbetet också - just den oväntade vägen det tagit.
Röj som heter duga.
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.07.2009, 13:10:44 ---Sketa bra boys!
Jag återkommer med en längre analys och en sejvning då jag får mer tid för musik om två veckor..
Mike
--- Slut citat ---
Ja gör gärna det HM men vi tror inte riktigt på några större förändringar på denna - det har blivit en signumlåt för TRRR mer info kommer senare :D
Eko
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 03.07.2009, 16:54:28 ---Låter verkligen live om detta, och som att det inspelat med bara en mick på gott och ont som det brukar bli, att sången är lite ojämn liksom andra instrument i volym.
Är bara publikens jubel och applåder som saknas i slutet. Jag tror nog att det skulle vara lönt att dra ner lite på diskanten överlag eller/och lite mer bastryck med eq.
Men texten är ju lysande, och samarbetet också - just den oväntade vägen det tagit.
Röj som heter duga.
--- Slut citat ---
Vad är det för fel med att bara ha en mik? Hehe tack för input Tokai - jag ska faktiskt ändra lite i enlighet med vad du tycker. Får väl se om Cykeln tycker lika :)
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida