Forum > Färdiga produktioner
Cykeln - Midsommarnattsvals vid Riddarfjärden
cykeln:
--- Citat från: Emulator skrivet 29.06.2009, 02:12:05 ---taktspelar- och sångljudspolisen från uppsala rapporterar in.
Hittar INGET som stör alls :D Klart ditt bästa verk rent tekniskt. FÖrst asti idag vid lyssning, och nu denna :D
Tycker detta låter så proffsigt. Kunde vara taget från vilken skiva som helst i genren, text och framförande oklanderligt.
Tack för att du delar med dig av detta. Riktigt bra!
(Reservation för att jag kanske kommer tebax och gnäller på ljudet efter en sväng genom monitorerna :lol: )
nejdå, bra bra bra
--- Slut citat ---
Vad vore världen utan sångljudspolisen från Uppsala?
"...proffsigt ... från vilken skiva som helst ... oklanderligt ...riktigt bra ..." :wub:
Ojoj, låter nästan som värmeslag har drabbat konstapeln
men jag tackar och bugar djupt!
cykeln:
Ny version med Garritan Personal Orchestra 4 för stråkarret
oxå sett över basspelet
Allsammans återfinns i trådhuvud
Harmonica mike:
Tjenare.
Jag ser GPO 4:a hysterin breda ut sig :D
Skämt å sido,det låter bra! Funkar hur bra som helst med stråket i denna.Gillade gura verren tidigare,men man får väl ändra sig :)
Skön visa detta Stefan.
Mike
Avslappnad:
Håller än! :) Trots V4an... ;) Skämt åsido, i mina lurar befinner sig stråkarna i ett annat rum, lite för mycket ambience i dem. Vilka samplingar kör du med? Använder du stråke upp/ner? Finns ett lite onaturligt vibrato som inte riktigt fungerar i mina öron. Som skrivet, låten tokhåller fett fortfarande tycker jag! :D
zorrow:
Den här skall väl över till färdiga demon? Finns inga förbättrigar alls? Bellman har kunkurrens utan tvekan... BRA!!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida