Forum > Demolåtar
Dividend - Otyg i midsommarnatten
Dividend:
Första inlägget.
Avslappnad:
Oj, här hade det hänt väldigt mycket. Oerhört vackert och pampigt! Lite som klimaxmusik till en viktigt scen i en storfilm om "stora" saker. Mycket, mycket bra! :) Gillar väldigt mycket. :)
Dividend:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 16.07.2009, 01:02:21 ---Oj, här hade det hänt väldigt mycket. Oerhört vackert och pampigt! Lite som klimaxmusik till en viktigt scen i en storfilm om "stora" saker. Mycket, mycket bra! :) Gillar väldigt mycket. :)
--- Slut citat ---
Tack JT. :)
------------------------
NY VERSION I TRÅDHUVUDET!!!!
Final mix på kompositionen!
Men jag tar gärna emot förslag på förbättringar naturligtvis..
Sång skall förmodligen till (sopran)...
Tack på förhand
för lyssning!
/Per
Clemens:
Riktigt bra det här...väldigt "filmiskt"..får lite känsla av otämjd natur eller nybyggarland med alla dess vedermödor..
mjukt och bra ljud överlag..tycker du har utvecklats en hel del måste jag säga :) Sång känns inte så där jättenödvändigt tycker jag..mycket bra som det är! /C
mahan:
Tjou Per!
Nu har jag ju inte hört andra versioner men denna duger skitfint åt mig. Absolut snygg filmmusik, tror att det beror på att du jobbat mycket åxå med basen och gett den ordentligt utrymme, bra! Enda som kunde slipas på e intron, den låter knaglig o sökande i jämförelse med resten. Och alla harmonier är åxå snyggt utfunderade, inga dissar här inte!
Bra jobbat, gillas! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida