Forum > Demolåtar

Bengan - ANYTHING V3.0 (mp3)

<< < (3/7) > >>

Bengan_gbg:
Cykeln: Tack - du har helt rätt om trummorna....drog ned dem det sista jag gjorde innan jag exporterade, ska inte göras om :) Behöver nog tjocka till dem lite med....

Freddy: Jag gillar låten och introt rätt så skarpt själv, men det är väl då man behöver folk som säger "Kill your darlings" :) Det är bara enstaka singelproduktioner så det får bli antingen som första eller sista-spår. Välj själv ;)

Wernis: Gitarrkommentaren värmer som fan när de kommer från en sån veritabel gitarrkung. Ska se vad jag kan göra för drumsen i v3.0....jag sätter nog inte allt 100% sångmässigt nej - men skulle jag sänka skulle problemet bli lite omvänt (= för lite tryck) F#/D ligger rätt så bekvämt oftast...men jag har fasen inget rejält drag i rösten heller. Tror möjligtvis att tonhöjdsproblematiken hör ihop lite med hur jag sjungit in också.....

Eko: Basen finns där allt....men fan att det ska passa i ALLAS lyssningar ;) Skämt åsido ska jag se över det...

Avslappnad:
Benganish!!! :)
Snyggt som vanligt i mina öron, går rätt in! :) Gillar det muddiga som är väldigt 70-tal för min del, mmg, dvs Massivt Malande Gitarrer och på det ett kalasbra solo. Solen lyser på Götet! :)

Breaket a la Tublenco och Babsan diggas!  :D

Bengan_gbg:
Avslappnad - jo jag tror ändå att jag ska fila lite på "potatisrockbreaket" till v3.0....det blir en sån, har jag bestämt mig för. Tack så mycket för snälla ord! :)

Solen fetlyser och jag är på väg ut till Marstrand för kajakande med kollegor.....

mahan:
Tjou Bengan!
Nu går allt för Svengan !!!!!
Absolut snygg låt, arr o lir o sång, sitter allt på en gång!
Hittar inget att såga på, helskinnad klarar man detta bara genom att stå upp till dans!

h.  johan

Emulator:
fanken, du måste ju dubba "fire" med ett riktigt pudelrockskrik :D

underbart raka rör! Verkligen bra gjort, och gitarrsolandet är obehagligt tight och välspelat.

rawk!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion