Forum > Färdiga produktioner
Marruschkka, Schecter - Visa från Berget
Dividend:
Jäpp, samma tanke har jag. Det är bara mixmässiga problem kvar nu, så sitter den :D
MacTS:
Helt underbart bra! Orkar inte lyssna efter möjliga småskavanker i mix osv när det är så här bra låt/framförande! Superbra jobbat :D
Blader:
Helt underbart vacker. <3
Vilka talanger vi har här på KR! :D
Schecter:
Spännande.. Ska lyssna på dom senare versionerna när jag kommer hem till helgen!
Roligt att ni gillar denna visa. Tackar! :wub:
Marruschkka:
--- Citat från: MacTS skrivet 02.07.2009, 10:45:04 ---Helt underbart bra! Orkar inte lyssna efter möjliga småskavanker i mix osv när det är så här bra låt/framförande! Superbra jobbat :D
--- Slut citat ---
MacTS: men herrejäddrarns..tackar för det missjö Forumfestivalvinnare av den nionde dito :rolleyes:
Du gör mej sååå glad..och Schecter har ju redan svarat här..men nu är det min tur! Ja, den här skulle jag vilja göra lajv,det är ett som är säkert..och med tanke på Schecters förmåga att göra såna här ljuvliga stycken, så kan det bli så, så småningom ;)
Time will tell :D
--- Citat från: Blader skrivet 02.07.2009, 21:57:12 ---Helt underbart vacker. <3
Vilka talanger vi har här på KR! :D
--- Slut citat ---
Vad fint, tack ska du ha Blader..du är ju oxå en av dem..vi är rätt många av den kalibern här ;) Keep up your good work!!
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida