Forum > Demolåtar
It is time - Färdig nu kanske?? Nya versionen först i tråden!! 2009-06-14
Kornstad:
"Puh", vad skönt!
Jag tyckte själv att det ändå lät ganska ok så här långt, så jag blev inte så lite snopen när jag fick en kommentar att det var helt olyssningsbart.
Vad det gäller att feta till sång kan jag nog lika lite som du tyvärr. Det blir till att experimentera och experimentera...
Nya marker ja. Det var mycket roligare än jag trodde att göra sån här musik faktiskt. :)
/ Andréas
Kornstad:
Sorry Eko, glömde ju att svara på din fråga.
Det är en kompis lillsyrra som jag fick övertalat att sjunga in den.
Hon har riktigt skön röst, fast just den här typen av musik är egentligen inte riktigt hennes grej (enl. henne själv).
ynot:
spelaren suger lite bitcrussher på alltihop skall ladda ner o lyssna ... kanske värt o kolla upp dock.
återkommer
tony
Kornstad:
Mysko...sprakar i spelaren för mig med när jag kör den direkt här i tråden nu?
Det gör inte så annars dock. Kanske skall ta bort den och lägga in den igen för att se om det hjälper...
Eddi:
--- Citat från: Kornstad skrivet 26.04.2009, 21:28:22 ---Mysko...sprakar i spelaren för mig med när jag kör den direkt här i tråden nu?
Det gör inte så annars dock. Kanske skall ta bort den och lägga in den igen för att se om det hjälper...
--- Slut citat ---
Ja gör det jag fick samma effekt på min andra dator -så något måste vara fel med uppladdningen till KR.
Hälsa din syrras kompis att hon sjunger riktigt bra och att det här stuket också passar får man väl säga då utan att ha hört vad hon egentligen vill sjunga.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida