Forum > Demolåtar
It is time - Färdig nu kanske?? Nya versionen först i tråden!! 2009-06-14
Avslappnad:
Diggade! :) Snygg röst som för fram låten på ett dansmässigt sätt. Kanske inte de vanliga ljuden på en dansproduktion men det fungerar. Möjligen tycker jag att tempot borde vara 10 bpm högre för att funka riktigt bra. Känns lite mellantempo mellan långsamt och cheyk... ;)
Kornstad:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 03.06.2009, 16:12:14 ---Diggade! :) Snygg röst som för fram låten på ett dansmässigt sätt. Kanske inte de vanliga ljuden på en dansproduktion men det fungerar. Möjligen tycker jag att tempot borde vara 10 bpm högre för att funka riktigt bra. Känns lite mellantempo mellan långsamt och cheyk... ;)
--- Slut citat ---
Jag tror att du missade den nya versionen på sida två i tråden?
Den har högre tempo, annan ljudbild, men är utan sång för tillfället.... Bara ett test än så länge.
/ Andréas
Avslappnad:
Jepp, sorry missade den. Betydligt bättre i mina öron, bra tempo nu! :)
Kornstad:
OK. Nu har jag lagt in "fullängdsversionen" på sida 2 i tråden.
Det skall till ett snyggare slut och jag är inte riktigt på det klara med hur bryggan där jag går uppåt i noterna skall låta riktigt än, men i stora hela så börjar det kännas hyffsat nära eller?
Sången skall givetvis till sedan, men hon har inte haft tid ännu att komma förbi och sjunga, så jag får hålla mig en stund till... :(
/ Andréas
Yllet:
Lyssnar inte på sån här musik, men i mina öron låter det kalas. Behaglig ljudbild och bra tryck.
/Jon
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida