Forum > Färdiga produktioner
Burnin Sven - Påt igen
equality:
Får inte länken att funka MEN kan nästan ta gift på att jag kommenterat denna i ett mail till dig för någon vecka sedan. Återkommer!
/M
Burnin Sven:
Tjena E fram med bägarn hehe men jag kanske strula bort mejlet :D men det är lugnt jag tar med den till Hamlet så plågar vi skiten ur alla i baren. Bara skojar lite :D hoppas allt funkar fint inne i la stada.
Göran
Burnin Sven:
Det står som edit i mitt första inlägg nåt om att nån vän av ordning Anders vill ha ytterligare info i rubriken. Visste inte att andra kan gå in och editera mina inlägg, det kan vara helt ok behövs säkert men det syns ju så pyttelite. En spontan reflektion från min sida är nog att ska det funka på det viset här så måste man ju få en chans att överhuvudtaget lägga märke till det.
Göran
mahan:
Känner inte bandet från förut men liringen e ju helt skön. Manliga solisten har ypperlig röst. Vete tusan vilket språk, men funkar till enden. Lyssningen är knyckig, beror troligtvis på realworlsmixed.com? Släng upp låten här på KR.
Fin låt! :)
h. Johan
stajo:
Tycker du får till riktigt snygga gitarrfigurer på elguran som passar bra in i karaktären och den övriga melodin.
Riktigt bra faktiskt.
Basen låter fyllig, mjuk och lagom mycket.
Skönt låtval också
När man bara lyssnar på låten och inte tänker på mixningen så måste det väl vara ett gott betyg?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida