Forum > Färdiga produktioner
equality - Välkommen Hem
cykeln:
Härligt! Jag tror det lyfte ett steg till nu!
Coolt med munspelet Mike - Det börjar likna Dylan banne mej!
och textraderna ..
Nu när skatan bättrar på sitt tak så
Vill jag ropa dig tillbaks
Du tillhör dom som diskas
Och alltid tagit golv
Du har väsnats när det skall viskas
Men vad spelar det nu för roll
Någon undra varför isen brast
När vi följde dina spår
... säger jag bara!!
Eddi:
Riktigt riktigt snyggt det här med munspel och kör men jag vill framförallt pusha för texten som nu fick en ny boning med allt det extra samt offcourse grunden - ja allt är riktigt riktigt bra håller för vilken radiokanal som helst - gör nåt EQ!!!!
cpg:
Satans fräck låt! De påminer om en gammal progare som ja tror hette Olle Magnet eller nåt.........
equality:
Divid: Hej! Tack! Jo man är ingen Caruso precis... Sången är nog ganska gapig. Jag tyckte hellre det än softare, uttryckslös och svårigheter att nå de högre tonerna. Jag ville ha attityd i denna.
mahan: Bugar ner till tårna. Roligt när ändringar uppfattas och att de gick i rätt riktning. En dikt fick vi där också. Fantastiskt! :D :)
clemens: Kul att sticket verkar funka nu. Tack själv!
cykeln: Gillar Mckes munspel också. Det här är väl en vårlåt egentligen men som så många gånger förr blir mina alster klara(?) ett halvår senare. Särskilt kul att en poet som du uppskattar texten. En blir glad.
Eko: Radion är lika omöjlig som Idol 2009 men jag uppskattar verkligen din välvilliga kritik. Thanks bro!
cpg: Du menar säkert Ola Magnell, en av mina största inspirationskällor. Det lyser igenom extra mycket i denna. Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida