Forum > Färdiga produktioner
equality - Välkommen Hem
Harmonica mike:
--- Citat från: equality skrivet 09.09.2009, 11:11:23 --- :wub: Gillar hur du förgyller andras låtar med din oanmälda pålägg. Och nu fick jag en swung av ditt trollspö. Jättefint! Måste lyssna i lite bättre betingelser än vad jag har just nu (minidator med mp3-lurar) Återkommer i pm om det är ok? Tack HM! Kul!
--- Slut citat ---
Ja det kanske inte passar in med allt annat..Men jag hörde det här när jag lyssnade så jag lirade in det.Vill du ha det så är det bara en knapptryckning bort :)
Jo jag har ju tränat på basen,så nu kan jag collabba lite med den också.
Som med alla andra instrument så bör man veta hur det låter innan man "klipper till" tonen,sen skall man ju lira tight också men det går med några omtag.
Kör på ett pm,jag tar bort filen i morgon bitti.Den får ligga över kvällen så du hinner lyssna..Liiite känsligt att slänga in såna här snuttar på färdiga :unsure:
Ha re gott,och rock on mate
Mike
equality:
Ny mix, mycket efter mahans snygga synpunkter. HM:s munspel är med i leken. Thnx igen!
Dividend:
Detta funkar väldigt bra. Nån sa tidigare (kanske du?) att sången "var på gränsen". Det är väl det enda jag kan komma på som lite negativt, att sången låter lite framtvingad här och var. (?)
Är inte sångare så vet inte riktigt vad som inte stämmer.. Kanske bara uttrycket. Får nog återkomma efter några lyssningar.
Åsa gör ett bra jobb på kören där, iaf.
Laddar hem denna. Väldigt bra...
mahan:
Tjou!
Japp, där satt den!
Försökte starta sågen men lyckades inte så antingen e bränslet slut eller låten färdig :D
Mixen får klart godkännt och måste säga att sällan har jag hört snyggare munspelslir, den har HM verkligt dragit hem! :)
Det kan ju inte gå fel
för både Micael o Mikael
och när Åsa stämmer upp sin kör
då känner mig riktigt mör
Snyggt samarbete som jag nu ger 5/5 :)
h. johan
Clemens:
Ja..har ju hört den förut, schysst gitarrlir och bra sång..( Sticket klockrent, hörde nån liten grej där på förra lyssningen )
Annars som vanligt, behaglig och trevlig lyssning! Tack! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida