Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake - bitter end tale
Marruschkka:
:lol:
Då får du allt utmana mej, om det ska funka :rolleyes:
/Marr
Dividend:
Denna är så bra, Rattle, att den förtjänar en bump!
Riktigt extremt bra...
Minns inte om jag röstade på den, men oavsett vad. Så tycker jag (efter en hel del lyssningar) att det är en grymt bra låt!
Eddi:
Har inte kommenterat denna så vitt jag vet och kommer ite ihåg om jag la en röst på dig. Men jag borde ha gjort det för låten känns igen och har nu blivit bättre med lite fix. Du spelar gitarr jäkligt bra faktiskt vilken skola är det?
mahan:
Tjou Rattlet!
Snygg ballad som växer till sig vers för vers. Bra sångröst har du åxå, och detta sagt så märker jag att jag saknar faktiskt stämmorna i denna låt. Pianot kanske aningen för "surt" och sen kan basen kanske behöva en uppstämning. Helheten riktigt fin, bra jobbat!
h. johan
Rattlesnake:
Tack för bumpen, Dividend. :) Kul att du fortfarande gillar den. Ja, det är ett drygt år sedan den minimalistiska festivalen. HAr lyssnat på den här nån gång sedan dess och den känns inte pinsamt dålig. Nån gitarrton är dåligt spelad, men stör mig inte på pianot nu heller.
Eko
Vet inte om jag är någon vidare gitarrist, men spelstilen är nog samma typ som Paul Simons på The Boxer.
Mahan
Tack för kommentar. Ja, det där pianot har många haft åsikter om. En sak är säkert, stämt var det inte, men just då kändes det viktigt att inte fuska och ta ett samplat. Basen är min gamla höfner som inte intonerar riktigt. Men jag brukar inte störas av det.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida