Forum > Färdiga produktioner
Clemens- Nemisis Ride
equality:
Camel var mitt favoritband bland alla progressiva rockare. Det här påminner en hel del om dom. Vilket kanonjobb! Jättesnygga harmisar. Har du spelat detta för Nad? Ahh, alltför kort!
Clemens:
--- Citat från: Eko skrivet 08.04.2009, 18:29:45 ---Ballt - låter som Porcaro och Rutherford jammat ihop en stund. Tycker att trummorna hörs lite dåligt men det är väl svårt att få plats här :D
Eko
--- Slut citat ---
Tjena Eko!
Skall kolla över hela mixen även trummor :) Tnx! /C
Clemens:
--- Citat från: Mattewiik skrivet 08.04.2009, 19:00:55 ---synd att allt redan var sagt som jag tänkte säga men jag ville bara säga att det lät fint. bra jobbat :)
--- Slut citat ---
Ok...tack för lyssning! :)
Clemens:
--- Citat från: hogge skrivet 09.04.2009, 15:04:06 ---Har inga teoretiska kunskaper i ämnet musik så jag kan inte ge några djupanalyser av detta.. Men en ren amatörmässig bedömning är att detta är skitbra. Genomtänkt och bra framfört.. Sen hyser jag ingen förkärlek för instrumental musik såvisst saknar jag sång, men för övrigt är låten kanon..
--- Slut citat ---
Tjena Hogge!
Ja..sång..kanske skall kolla över..gäller ju att hitta rätt där oxo...kul att du gillar! B)
Clemens:
--- Citat från: ynot skrivet 10.04.2009, 22:51:21 ---med min snäva refrerens ram låter detta som något genesis skulle gjort för att få fart på karriären mycket bra lirat o komponerat
med en riktigr rumrackare so bra mix på detta är det bara att turnera
tony
--- Slut citat ---
Tjena Tony!
Skall kolla över mixen + div tabbar...vore ju hur kul som helst att lägga riktiga trummor...skall kolla på det litegrann B) får väl turnera här i Tullinge... :P Tack! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida