Forum > Färdiga produktioner
Clemens- Nemisis Ride
Åsa:
Skön låt var det här, i vanliga fall tycker jag det är svårlyssnat utan sång men det funkar här! Dom där "crascharna?" ja, dom skulle ses över, skönt, dom var rätt vassa :D Det ven om öronen, så det blev lite halvjobbigt för öronen stundvis. Men en jädrigt skön låt tycker jag!
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.04.2009, 11:31:00 ---Än så länge inte det bästa från dig men den har potential. Jag lyssnade för en vecka sen utan att kommentera då, eftersom jag var ambivalent till det jag hörde. De påminner för mig mycket om ett av flera outron som finns på Genesis platta "Seconds out". Jag gillar den plattan mycket och en av alla saker som jag gillar på den är just deras långa outron på gamla låtar.
Jag tror att det här skulle bli hur bra som helst med nån sånginsats från din röst!!!
Har du funderat på det eller är det inte alls aktuellt?
--- Slut citat ---
Det var värst vad man var svårflirtad... :P nä..kan väl oxo tycka så i bland, men har ändrat lite åsikt.. tycker det är kul att musikstilen Genesis körde kan leva vidare.. lite som Unifaun.. :) Tnx /C
Edit: Nä, sjunger som en kratta tyvärr..men skall föröka hitta någon sångare..inte helt lätt dock...
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 12.04.2009, 15:56:32 ---Camel var mitt favoritband bland alla progressiva rockare. Det här påminner en hel del om dom. Vilket kanonjobb! Jättesnygga harmisar. Har du spelat detta för Nad? Ahh, alltför kort!
--- Slut citat ---
Tjena EQ!
Ja..det var tider.. Camel alltså..fasen vad bra dom var, lyssnade lite nu..ruskigt bra.. :wub: Kul att du gillar, skall väl försöka utveckla denna stil lite grann om det går..kort var den..skall försöka mig på en sex-sju minuter nästa gång.. tar en del energi dock..vi får se :) /Clemens
Clemens:
--- Citat från: Åsa skrivet 12.04.2009, 20:02:52 ---Skön låt var det här, i vanliga fall tycker jag det är svårlyssnat utan sång men det funkar här! Dom där "crascharna?" ja, dom skulle ses över, skönt, dom var rätt vassa :D Det ven om öronen, så det blev lite halvjobbigt för öronen stundvis. Men en jädrigt skön låt tycker jag!
--- Slut citat ---
Tjena Åsa!
Ja.. har nya lurar som trycker på ordentligt i mellanregistret och diskanten, så när man suttit ett tag med dessa och sen lyssnar i monitorerna låter allt gammal yllekofta...måste byta innan öronen ryker...kul att du gillar..Tack! B)
Clemens:
Har mixat om lite grann..funkar bättre?/C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida