Forum > Färdiga produktioner

Clemens- Nemisis Ride

<< < (3/5) > >>

hogge:
Har inga teoretiska kunskaper i ämnet musik så jag kan inte ge några djupanalyser av detta.. Men en ren amatörmässig bedömning är att detta är skitbra. Genomtänkt och bra framfört.. Sen hyser jag ingen förkärlek för instrumental musik såvisst saknar jag sång, men för övrigt är låten kanon..

Dividend:
Alltså jag har lyssnat på denna massvis med gånger. Det är liksom medryckande, lite trance-känsla utan att nåt sticker ut (för mig). Men det är bra ihopsatt. Bara inte min vanliga musikstil.

Likfan är den i listan fortfarande :)

Så i beroendeframkallande synvinkel 5/5

Det är kanske min musikstil....

Clemens:

--- Citat från: Dividend skrivet 09.04.2009, 15:28:56 ---Alltså jag har lyssnat på denna massvis med gånger. Det är liksom medryckande, lite trance-känsla utan att nåt sticker ut (för mig). Men det är bra ihopsatt. Bara inte min vanliga musikstil.

Likfan är den i listan fortfarande :)

Så i beroendeframkallande synvinkel 5/5

Det är kanske min musikstil....

--- Slut citat ---

:) /C

ynot:
med min snäva refrerens ram låter detta som något genesis skulle gjort för att få fart på karriären mycket bra lirat o komponerat

med en riktigr rumrackare so bra mix på detta är det bara att turnera

tony

MaxB:
Än så länge inte det bästa från dig men den har potential. Jag lyssnade för en vecka sen utan att kommentera då, eftersom jag var ambivalent till det jag hörde. De påminner för mig mycket om ett av flera outron som finns på Genesis platta "Seconds out". Jag gillar den plattan mycket och en av alla saker som jag gillar på den är just deras långa outron på gamla låtar.

Jag tror att det här skulle bli hur bra som helst med nån sånginsats från din röst!!!
Har du funderat på det eller är det inte alls aktuellt?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion