Forum > Färdiga produktioner
Clemens- Nemisis Ride
Eddi:
Ballt - låter som Porcaro och Rutherford jammat ihop en stund. Tycker att trummorna hörs lite dåligt men det är väl svårt att få plats här :D
Eko
Mattewiik:
synd att allt redan var sagt som jag tänkte säga men jag ville bara säga att det lät fint. bra jobbat :)
Clemens:
--- Citat från: SYNTH skrivet 08.04.2009, 18:09:30 ---Får mycket känsla av gamla goda bandet Camel över det från sjuttiotalet helskönt Clemens! :D
http://www.camelproductions.com/
--- Slut citat ---
Tjena Synth!
Cool..lyssnade mycket på Camel men det var ett bra tag sedan..följde länken och fick en trivsam stund :) Ja när du säger det..låter lite Camel om denna faktiskt....saker och ting sätter sig i bakhuvudet...Har en del kvar att göra med låten innan den sitter... tack för lyssning! /C
Avslappnad:
Det rockar hur fett som helst! :) Går igång på sådant totalt! :D
Allt är kalas! Tycker tom ljudbilden är den som jag kom ihåg från Anno Dazumal! :)
Kanske saknas lite mellotronambient i början som en slags intro? ;)
Clemens:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 08.04.2009, 23:07:20 ---Det rockar hur fett som helst! :) Går igång på sådant totalt! :D
Allt är kalas! Tycker tom ljudbilden är den som jag kom ihåg från Anno Dazumal! :)
Kanske saknas lite mellotronambient i början som en slags intro? ;)
--- Slut citat ---
Hello!...
Måla om studion..huga...ja..kul med gamla syntar..man får ju en helt annan ljudbild än om man bara kör med atmosphere tex..
kärvare och lite spretigare blir det, men kul som f-n.. :) ja..mellotronintro skulle vara skoj... tack för lyssning! :) /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida