Forum > Färdiga produktioner

Eko & Cykeln - Lonely Harts Hotel

<< < (4/5) > >>

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 13.04.2009, 19:31:54 ---Bra intro, fast det låter lite ihopträngt riffen. Betyder inget. Du låter lite jobbig här Eko, jag brukar gilla din sångröst mannen. Men det är väl som Black sabbath ibland.Kan inte med sången när Ozzy käkar lsd-tabletter ;).

Tycker sången ligger för högt. Men helt bra standard övre-skikt h är. Bra! (I övrigt)

solo vid 100 låter lite amatörmässigt. Fler noter.

Jajam, slutgnällt. Det här lämnar mig med ett leende på läpparna, och att jag vant mig vid sången. Testa en oktav ned dock :D

[/quotinlägg

Halloj Div
Ibland skriver du att du inte läst övriga trådinlägg och det har jag väl funderat över är det verkligen så?
Här har vi beviset - det är verkligen så - Du har missat att det inte är jag som sjunger utan Cykeln och hur han ska kunna gå ner en ytterligare oktav är för mig obegripligt :D
Det du hör vid 100 är hooken från refrängriffet och visst det är lite otajt men inte menat som ett solo.
Kul att du gillar överlag ändå
Eko
--- Slut citat ---

freddy:
En eloge till dig Eko som kan ta kritik på rätt sätt. Inte alla som kan vill jag lova :)

Du verkar ha en tanke med dina kontraster i ljudvalet. Kanske är det även lite tråkigt att hålla sig till saker som förväntas inom en viss genre. Det finns så mycket slätstruken musik ändå. :)

Eddi:
 :D En Hel Loge till dig också Freddy som har bra genomtänkt kritik att komma med - det har inte alla - men så länge någon skriver något så känner jag att något har man ju berört med låten och det är ju trevligt i alla fall.
Eko

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 14.04.2009, 11:27:33 --- :D En Hel Loge till dig också Freddy som har bra genomtänkt kritik att komma med - det har inte alla - men så länge någon skriver något så känner jag att något har man ju berört med låten och det är ju trevligt i alla fall.
Eko

--- Slut citat ---

Jag återkommer eko, med nyktrare kommentar :D Tro mig... ;)

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 12.04.2009, 11:17:32 ---Stefans röst är perfekt i den här låten!

--- Slut citat ---
Tack snälla !

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion