Forum > Färdiga produktioner
Eko & Cykeln - Lonely Harts Hotel
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 12.04.2009, 15:38:02 ---Bästa refrängen på år och dar! Underbar! Helt igenom originell och smått genialt låtbygge. Marc Bolans (rätt eller fel?) namn dyker upp i mitt huvve. Mer Lennonsk kanske... Helfestliga gitarstämmor. Cykelns vokal är också bara att applådera. Cirkusavslutet är kul och bidrar till en helskön post-Stg Pepper-Flower-Power-stämning. Varför "hart" i s f "heart"? Årets låt?
--- Slut citat ---
Javisst är den bra! KUl att få sjunga på den och kul att det gillas - Tack!
cykeln:
--- Citat från: ynot skrivet 13.04.2009, 10:28:36 ---lite kritisk överlag så här på morgonqisten så ta det i beaktande
börjar helt underbart introt lovar mycket
sedan faller det sången i en annan dimension både ljud o röst läge
skulle nog funkabättre med mer fjong i kopet..
gillar annsattsen.
tny
--- Slut citat ---
Mea voca - Mea culpa - men jag kunde inte bättre
cykeln:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.04.2009, 19:31:54 ---......... Du låter lite jobbig här Eko, jag brukar gilla din sångröst mannen. Men det är väl som Black sabbath ibland.Kan inte med sången när Ozzy käkar lsd-tabletter ;).
Tycker sången ligger för högt.
... sången. Testa en oktav ned dock :D
--- Slut citat ---
I´m the Eko - Du vet att jag går på tunga prylar - visste inte att det påverkade rösten så pass :D
En oktav ner - tack för förtroendet :D
Dividend:
--- Citat från: cykeln skrivet 14.04.2009, 20:21:30 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 13.04.2009, 19:31:54 ---......... Du låter lite jobbig här Eko, jag brukar gilla din sångröst mannen. Men det är väl som Black sabbath ibland.Kan inte med sången när Ozzy käkar lsd-tabletter ;).
Tycker sången ligger för högt.
... sången. Testa en oktav ned dock :D
--- Slut citat ---
I´m the Eko - Du vet att jag går på tunga prylar - visste inte att det påverkade rösten så pass :D
En oktav ner - tack för förtroendet :D
--- Slut citat ---
JA, förlåt för mitt fylle inlägg. :)
cykeln:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.04.2009, 21:07:19 ---
JA, förlåt för mitt fylle inlägg. :)
--- Slut citat ---
Inte för att det behövs - jag tyhckte det var hur kul som helst :lol: - men du är storligen förlåten :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida