Forum > Demolåtar

Solen över myren

<< < (4/7) > >>

Eddi:

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 31.03.2009, 23:39:30 ---Skitfint:) :wub:

--- Slut citat ---
:wub: Skitsnällt sagt Markus

Eddi:

--- Citat från: Fidden skrivet 01.04.2009, 13:37:46 ---Välhjort. :P

Snygga harmisar och finfin melodi. Bra känsla i det också.
Det jag inte gillar är stråkarna som känns väldigt oäkta. Det känns liksom som att det är samplingar från unisont spelade stråkar som använts som att det är ett solo.

--- Slut citat ---
:D Tack Fidden och nä visst låter det inte som om någon violinist står där och sågar på sin strad. En del handlar nog om att jag piffat till ljudet lite i annan riktning det är därför du hör två fast det bara är en. Men jag ska fixa lite så får vi se.

Eddi:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 01.04.2009, 14:05:13 ---Visst visst... du har hjort så gott du kan. Å de kunde inte blitt finare :D
...äh... dehär blir nog ingen konstruktiv kritik :unsure:. Det är ju baske mig mycket lättare att kritisera sånt man inte gillar. Denhär är njutningsbar, jag liksom bara glömde bort att lyssna till om det lät Casio eller nåt...

Jo gillar mycket

Krister

P.S. Vem blir följande med en låt till hjorten?? ;)

--- Slut citat ---
:D Tack Krille - ja nästa hjortlåt? Har ni inga i Finland?

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.04.2009, 18:19:46 ---Bra hjort :P

Sen kan man bygga, stapla på..med flera instrument/toner..men den här melodin är jättefin i grunden, räcker egentligen ända fram som den är.
Så enkelt det kan vara :P

Gillar när du gör sånt här mer klassiskt oxå!!

/Marr

--- Slut citat ---
:D Tack Marr - ja man måste ju varva lite snart blir det punk  :lol:

equality:
Vackert och stämningsfullt Eko men skulle önska mig lite bättre ljud. (krav, krav!!  <_< :P)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion