Och: varför komma hit så mycket o prata om att man nu äntligen ska förbättra?
Eller skulle motsvarande raggningskampanj mottas med öppna armar om KR gick in på Studios forum?
Det är väl bara att admins här går in på studio och gör lite "smygreklam" nästa gång de gör nån liten förändring i forumet, så får vi se vad de säger... 
Eh, var det inte så Kontrollrummet startade? Croma gjorde ganska ordentlig rekrytering via e-post genom Studio Forum och där finns ett flertal inlägg med länkar hit och inte ett enda är borttaget.
Det är verkligen inte menat som smygreklam, av inlägg på de tre sajter som nu finns så har flera uttryckt undran över vad som händer.
Men jag ska hålla mig härifrån, jag är nog inte så välkommen här av flera inläggs ton att döma 
Hmm.. Jag som tyckte jag var väldigt noga med att INTE kontakta folk ang KR publikt. Var skrev jag dem inläggen, om jag får fråga? Jag skapade garanterat inga trådar om det iaf! (Och jag hoppas verkligen inte att admins på SF går in och övervakar mina PM!)
Ja - jag skickade ut mail till en del Studio-användare, men intentionen var inte att sänka Studio! Intentionen var att ge folk ett alternativ. Huvudsaken var att inte kunskapen och vänskapen skulle gå förlorad, eftersom många användare uttryckligen hävdade att de inte ville stiga ombord på det nya skeppet. Vi gav dem ett alternativ. Vi pistolhotade ingen. Jag tycker att utfallet av dessa förfrågningar (och det faktum att vi på kort tid snart är uppe i 500 medlemmar) ganska tydligt speglar vad folk ville ha, och vad de inte ville ha.
Att du nu återupplivar det gamla Studioforum är starkt gjort. Jag hade nog gjort likadant och jag önskar dig lycka till!
Naturligtvis är du lika välkommen här som alla andra!