Forum > Demolåtar
Dividend (piano), Elena (violin), Marre (sång) - Du är min vår
Dividend:
Jag BUMPAR denna. Något mer konstruktivt finns väl att säga på denna visa? (Jag hör själv flera smådetaljer...)
Skriv på! Så gör jag en lista över brister här ;)
Dividend:
Okej, Elena har lagt violin på den här och Marre ny sång. Vi befinner oss nu mer i visgenren, bara piano, fiol och sång.
Tar gärna emot kommentarer på den här, angående mix osv.
Tack
Per
Light Head:
Marr, du sjunger väldigt vackert i detta stycke! Det finns ett par ställen där jag funderar på om det inte hade kunnat bli ännu bättre om du höll ut tonen i hela ordet. Nu blir det lite avhugget på några ställen. Det låter ungefär som om du tar i precis allt du någonsin kan och inte har luft tillräckligt för att få ut det sista till den sista stavelsen. MEN! Jag är inne och naggar lite på din stil, ditt signum. Det är här mycket av din enorma känsla ligger. Din personlighet blir väldigt tydlig där. Och det är kanske dumt att börja laborera med det?
Det kommer ett parti vid 1.44 ungefär,, där det helt plötsligt blir väldigt kraftig volym.
Piano och viol sitter som en smäck! Flöjten är oxo väldigt fin.
I övrigt känner jag mig bara ovanligt gnällig just nu...
Dividend:
Tack du! Intressanta synpunkter, som sparas inför eventuell (trolig) slutmix!
Nån annan som har klagomål i detta skede? :) Tänkte slutföra den här till helgen, så all vettig info inför denna slutmix mottages tacksamt!
spacetrucker:
Jo, detta är fortfarande vackert :wub:
Hittar inget att klandra på utom att nivåerna som sagt plötsligt ändrar vid refrängen.
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida