Forum > Demolåtar

Dividend (piano), Elena (violin), Marre (sång) - Du är min vår

<< < (3/25) > >>

Marruschkka:
Såå vackert...denna koltrast :wub:..och sen denna musik på detta..allt är förtjusande i detta stycke, man blir alldeles vår-yr :rolleyes:

Edit: jag yrade om nån tids-angivelse här tidigare, som jag skyller på vårkänslor ;)

/Marr

Markus Broberg:
För mig som är en sucker för försommar, ljummen kväll i Maj, kolisen tjattrar. Jag känner verkligen det lyckorus jag brukar känna då. Jag tycker du lyckats fånga känslan bra, att få nån annan att få en känsla är fett.

Dividend:

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 03.03.2009, 23:58:27 ---För mig som är en sucker för försommar, ljummen kväll i Maj, kolisen tjattrar. Jag känner verkligen det lyckorus jag brukar känna då. Jag tycker du lyckats fånga känslan bra, att få nån annan att få en känsla är fett.

--- Slut citat ---

Kul att du gillade det :) Jäpp, helt klart! Låten är inte färdig, tänker finslipa och nytt avskalat parti är på väg, skall in precis innan slutet.

Marre: Skall kolla 1:56 :)

Åsa: Tack! Ja, skall se om jag kan få mer flyt till nästa verre.

mahan: tjou! Jo du vet, sommarstämning is my middle name. nämen, kul att känslan gick att förmedla. Inte bara till dig. :) För själv är jag ganska trött på snö och kyla och mörker nu :) Får kolla upp stråket.

LH: Skall se om jag kan mjuka upp det hela :)

Tack allihop för kommentarer. Skall kolla upp de saker som nämnts!
Kommer ny verre :)

Harmonica mike:
Tjenare.

Ny musik från Per - nice!

Introt satte stämningen direkt,ingen tvekan om att det "låter" vår.Det kan behövas på mina breddgrader,vi har en meter av den vita varan..

Stycket fyller mig med kraft och glädje,ungefär samma feeling som vår solen ger då det börjar tina från taken så sakteliga.Nu fick jag inspiration för att åka ut till stugan och skotta tyngden från taken,tack Per.

Mvh
Micael

MaxB:
Fint med stämningsmusik och härligt med lugnet och dynamiken i stycket. Jag minns inte att jag hört så mycket dynamik i dina övriga alster (kan ha fel förstås). Skön och lugn stämning stannar kvar efter stycket.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion