Forum > Demolåtar
Dividend (piano), Elena (violin), Marre (sång) - Du är min vår
cykeln:
Fint litet ljust stycke
Det minst kinesiska jag hört av dig.
Det finns en fiol som är lite vass ex vid 69
men annars låter det bra
Dividend:
--- Citat från: cykeln skrivet 03.03.2009, 20:13:33 ---Fint litet ljust stycke
Det minst kinesiska jag hört av dig.
Det finns en fiol som är lite vass ex vid 69
men annars låter det bra
--- Slut citat ---
Hej! Skall se om jag kan fixa till en finalmix vid tillfälle. Tack! :)
jonnerstone: :) Har faktiskt missat Zelda :) Finns ingen ensam stråke. Men nog sant att releasen bör vara längre på vissa stråk. Tack! Och kul att du dök upp! :)
Eko: Ok, skall kolla 112 vid tillfälle, och uppsoftning :)
Tack för comment alla!
Åsa:
Vackert!
Jag är ju inte en van lyssnare av klassiska stycken så jag har svårt att tycka till om just arret. Tyckte vissa partier kunnat få lite mer flyt, kan lyssna mer och precisera mig sen.
Jag fick vårkänslor av att lyssna till den här :) Riktigt fint!
Behöver lite hjälp på traven här med vårkänsleriet, det är ju massa snö här i Hälsingland :angry:! Så tack för en fin lyssning som fick mig att tina upp lite.
mahan:
tJOU pER!
Blev genast på gott humör när låten startade, genuin sommarstämning med en gång!
Håller med om att stråkarna kunde vara lite... " rundare" , om man kan säga så, javisst kan det!
En liten saknad av den glade koltrasten på nåt annat ställe uppenbarade sig, vart tog den vägen? Skrämdes av ...
Snyggt jobbat som vanligt, otrolig tvåtimmarsmästere! :D
h. johan
Light Head:
Väldigt glad blir man när man lyssnar på detta stycke. Det är lekfullt och harmoniskt tilltalande. Jag tycker att någon stråke här och där är aningens vass i de högsta tonerna. Om du mjukar upp dem lite så känns det mesta helgjutet. En klart lysande sommarmelodi!
Gött jobbat
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida