Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Kvicksand

<< < (11/20) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: Hedblom skrivet 24.07.2009, 14:24:44 ---Herre gud vilket bra ljud.

Sången som dom andra säger är bara ballt, precis som kent. Ska vara lite luddigt  :D

--- Slut citat ---

Oj vilken go reaktion!! Man tackar, man tackar!!
Kent är ju faktiskt en del av inspirationen till dom här tre låtarna vi gjort hittils. Fast på skånska och med mer synthar  :) och kanske inte lika suicidalmörkt men ändå med en gnutta melankoli.

Tack

Micke

Silverpilen:

Jag tycker att låten arret sången precis allt och även känslan i låten är helt perfekt. Glöm det där med kvicksanden nu det är bara min dumma högra hjärnhalva som protesterar. Låten är kanon så det så!!!!
[/quote]

det är lugnt, jag har inga problem med negativ kritik på texten, bara för att jag lagt ner mkt möda betyder inte att den är bra :)

--- Citat från: Hedblom skrivet 24.07.2009, 14:24:44 ---Herre gud vilket bra ljud.

Sången som dom andra säger är bara ballt, precis som kent. Ska vara lite luddigt  :D

--- Slut citat ---

kent,,jaaa, stora inspiratörer, tack :D

asti:
Fy fan vad bra den här är! Jag kom på att jag måste lyssna på den igen och det var samma "lyckokänsla" igen när refrängen drar igång! Suveränt!
Nu börjar jag få tillbaka inspirationen att göra nya låtar igen! Tack för det!
/Asti

stensdotter:
Jag gör som de andra.
Vågen...
Skitbra helt enkelt!
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Silverpilen:

--- Citat från: asti skrivet 14.08.2009, 21:54:59 ---Fy fan vad bra den här är! Jag kom på att jag måste lyssna på den igen och det var samma "lyckokänsla" igen när refrängen drar igång! Suveränt!
Nu börjar jag få tillbaka inspirationen att göra nya låtar igen! Tack för det!
/Asti

--- Slut citat ---

shit vad glad jag blev av att läsa ditt inägg, kan vi locka fram lyckokänslor och inspirera så blir jag gladast :)

--- Citat från: stensdotter skrivet 15.08.2009, 00:10:17 ---Jag gör som de andra.
Vågen...
Skitbra helt enkelt!
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

--- Slut citat ---

tack snälla :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion