Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Kvicksand

<< < (12/20) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: asti skrivet 14.08.2009, 21:54:59 ---Fy fan vad bra den här är! Jag kom på att jag måste lyssna på den igen och det var samma "lyckokänsla" igen när refrängen drar igång! Suveränt!
Nu börjar jag få tillbaka inspirationen att göra nya låtar igen! Tack för det!
/Asti

--- Slut citat ---

Tjenare och tack!!

Jag visste inte ens att du tappat inspirationen  :) Men det är ju himla kul om vår enkla melodi kan få dig att finna den igen så att skånskan får fortsätta att frodas på detta forum  :D

Tack för värmande ord!

--- Citat från: stensdotter skrivet 15.08.2009, 00:10:17 ---Jag gör som de andra.
Vågen...
Skitbra helt enkelt!
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

--- Slut citat ---

Ja absolut...tack snälla   :wub:

aROCKER:
Helt lysande, håller klass!

Sång upp en millisivert och kanske en soft gura ändå...marginellt, äh detta är great!
Hatar skånska men detta låter liderligt...ni kanske ska ge fan i och prata och bara sjunga, hehe, puss på er!

/aROCKER

MaxB:
Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

Vad heter den där andra som jag tänker på?

Wernborg:

--- Citat från: MaxB skrivet 17.08.2009, 16:49:18 ---Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

--- Slut citat ---

Förmodligen denna: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5703.0

Hittades genom sökfunktionen, sökord: Biscuit barney  ;)

Kanske dags att bumpa den....

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 17.08.2009, 20:14:32 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 17.08.2009, 16:49:18 ---Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

--- Slut citat ---

Förmodligen denna: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5703.0

Hittades genom sökfunktionen, sökord: Biscuit barney  ;)

Kanske dags att bumpa den....

--- Slut citat ---

Den är perfekt! Den bästa jag vet!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion