Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Kvicksand

<< < (4/20) > >>

Åsa:
 :lol: äsch, har jag varit SÅ på?? Jo det har jag nog, sorry  ;)
Men den var "worth waiting for" den här låten.. läser att ni har mer på gång, ska inte tjata den här gången. Lovar.

Lyssnar nu igen, och läser texten med. Texten är väldigt bra.
Det är nog verserna överlag som sången ska höjas lite på. Förstår din tanke Silverpilen när du säger att du tänker på andra versen där, kan nog hålla med men vet inte om det beror på att stämman ligger med där. Refrängerna är bra tycker jag.

Förbannat bra låt måste jag säga. Mixen för övrigt är kanon och sången så jäkla perfekt, snyggt!

:)

jonnerstone:

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 01.03.2009, 17:06:25 ---Holy shit vad bra. Ni har ett eget sound och allt är helt enkelt asbra:)
Jag skulle lätt betala för det här.

--- Slut citat ---

Tack Markus. We aim to please  :D Verkligen kul att du gillar det....och här på kontrollrummet slipper du betala  :lol:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.03.2009, 15:50:50 ---Jaa..det är bara att sälla sej till hyllningsskaran..jätteskön låt ni fått till, ingen är besviken :D

Men jag tjatar oxå om att sången ska höras mer..nu får man anstränga sej ibland för att höra, men det fixar du ju, bra!

Radio-klar låt det här :P

/Marr

--- Slut citat ---

Tack tack Marre. Och sången ja....den kommer att höjas ett snäpp, men jag har lovat Emu att bara höja den minimalt  ;)

jonnerstone:

--- Citat från: Åsa skrivet 01.03.2009, 19:36:39 ---
ska inte tjata den här gången. Lovar.

--- Slut citat ---

Ähh...lite tjat har ingen dött av  :) En spark där bak kan man behöva ibland  :D

MaxB:
Soundet känner jag igen, ert signum. Jag gillar ljudbilden och det ni gör med mixen. 

Fidden:
Tokbra. Det enda jag reagerar på är att trummorna inte riktigt passar in i ljudbilden. Hade gärna hört mer sönderfiltrerade, genomarbetade och innovativa trummor, speciellt där de är raka just nu, typ refrängen.

Drar lätt en parallell till 747 i slutet också, fast den likheten kanske är medveten?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion