Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake - stop the rain (video)

<< < (3/3)

equality:
Mäkta imponerad över hur du kan hålla ihop det så pass genre-troget, både ljud och bildmässigt. Blir sugen på att lyssna på Itchycoo Park efter detta. Snyggt jobbat på alla sätt. Behövs ingen grogg för att njuta av detta.

Marruschkka:
Så där ja....nu blev det ännu bättre :rolleyes:

Härligt!

/Marr

Dividend:
Inte läst några comments, kan bara säga att denna typ av pop inte är min grej, jag tycker texten på en snabblyssning låter som det brukar från dig, och det gillar jag. Ett allvar med nåt budskap, om man vill läsa in det.. Alla fraser uppfattar jag inte nu på första lyssningen. Bara att lyssna på funkar den som bakgrundsmusik, men jag går inte igång på ackordsföljden eller melodier, men låten funkar ändå för att skapa en känsla. vilken har jag ingen koll på - kanske besvikelse eller nåt.

Videon ser genomarbetad ut :) Vilket program använder du?

cykeln:
Yepp bra förändring av videon
Även musiken lyfte ett par grader.

Rattlesnake:
Equality
Tack för de fina orden. Ser dock inte ut som en hippie, inte ens en övervintrad, vilket är ett problem när man skall göra flummiga videos...  :P

Itchicoo park, ja. Fantastisk phasereffekt det är på den, det går inte att komma halvvägs så djupt digitalt.
´
Dividend
OK, jag tar inte illa upp om du inte gillar alla mina låtar. :) Den är nog inte den starkaste jag har gjort, men jag tyckte den passade bra till videon jag ville göra.

Fraktalerna kommer från Windows mediaspelare, som jag har snott med hjälp av snag-it. Sedan har jag filmat mig själv + lekt full fluga med min digitalkamera, och satt ihop det hela mha Sony Vegas Movie
 Studio 9.

Cykeln och Marre
Tack för att ni ville lyssna en gång till :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion