Forum > Färdiga produktioner
Asti & Marruschkka - Som en segrare
Plinka:
Bra låt och bra text hörrudu! Som vanligt älskar jag ju din stämma också, och kören är härligt drivig och på!
Kan inte låta bli att bli lite filosofisk över texten, som väcker en del påmkinnelser om dessa funderingar som man har ibland nu när man inte är 20 längre :rolleyes: ; För ett tag sen tänkte jag på hur praktiskt det skulle vara om man hade kvar ungdomens kraft och styrka nu i kombination med dagens och ännu mer morgondagens vishet, erfarenhet och lugn! Men jag kom ändå fram till att om jag måste välja så väljer jag utan tvekan att ha lite mer styrka i huvudet och själen än i kroppen! :D
asti:
--- Citat från: Plinka skrivet 06.03.2009, 11:54:36 ---Bra låt och bra text hörrudu! Som vanligt älskar jag ju din stämma också, och kören är härligt drivig och på!
Kan inte låta bli att bli lite filosofisk över texten, som väcker en del påmkinnelser om dessa funderingar som man har ibland nu när man inte är 20 längre :rolleyes: ; För ett tag sen tänkte jag på hur praktiskt det skulle vara om man hade kvar ungdomens kraft och styrka nu i kombination med dagens och ännu mer morgondagens vishet, erfarenhet och lugn! Men jag kom ändå fram till att om jag måste välja så väljer jag utan tvekan att ha lite mer styrka i huvudet och själen än i kroppen! :D
--- Slut citat ---
Kul att du gillar låten och framförallt att texten uppskattas!
...så väljer jag utan tvekan att ha lite mer styrka i huvudet och själen än i kroppen! - hoppas bara för egen del att det verkligen är så! :D
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Marruschkka:
--- Citat från: Plinka skrivet 06.03.2009, 11:54:36 ---Bra låt och bra text hörrudu! Som vanligt älskar jag ju din stämma också, och kören är härligt drivig och på!
--- Slut citat ---
Plinka: :wub:
Håller med dej, knoppen är viktigast!!
Det var kul att driva på med kör, bara det svänger så.. ;)Tackar jag oxå.
/Marr
MaxB:
Skönt!
På en gitarr på vänster sida skulle du kanske kunna skära lite i låga frekvenserna så bidrar inte den den till om ljudbliden upplevs lite grumlig i mina lurar. Men det är nog en smaksak tror jag.
Härligt driv och skönt med Marre på kör!
equality:
Kören lyfter låten ytterligare. Bra jobbat. Fint co-lab.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida