Forum > Färdiga produktioner

Asti & Marruschkka - Som en segrare

<< < (5/8) > >>

cykeln:
Jepp kören växte rejält med detta
Marre skulle kunna vara ett snäpp högre
och två snäpp i ropet under versen
Bra Marre - bra Peter!

freddy:
Schlager vet jag inte om det här är, vad fan är det dom spelar på tv varje lördag då?  :lol:

Medryckande låt helt klart. Texten är bra, som alltid när du är i farten.

Lyssnar i kassa högtalare här till matlagningen, men det låter bra. Körerna gillade jag. Gav en dramatisk effekt :)

Snyggt jobbat Asti och Marre.

Marruschkka:

--- Citat från: Silverpilen skrivet 05.03.2009, 15:23:15 ---härligt att höra en riktigt genomarbetad text, gott jobbat, stiliga körer och bra framförd, inte min musik direkt men bra i sin genre :)

--- Slut citat ---

Tack för fin kommentar där, stiligt, jo jag tackar, klart man suger åt sej mr Silver-singer :wub:

Freddy:Håller med dej, det är inte alls schlager detta, mera pop/progg..fast detta är snyggare än vad t ex progg brukar vara tycker jag! Tack för dina ord.

Cykeln:Tänka sej, hur kul är det inte att köra- oxå, en jätterolig uppgift, tack du :P

Asti:Härligt samarbete det här, och det kommer säkert mera ;)

/Marr

asti:

--- Citat från: cykeln skrivet 05.03.2009, 18:29:38 ---Jepp kören växte rejält med detta
Marre skulle kunna vara ett snäpp högre
och två snäpp i ropet under versen
Bra Marre - bra Peter!

--- Slut citat ---

Jag tror det blir svårt att höja kören generellt, utan jag får nog sänka min kör i så fall så att Marre hörs bättre!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

asti:

--- Citat från: freddy skrivet 05.03.2009, 18:42:52 ---Schlager vet jag inte om det här är, vad fan är det dom spelar på tv varje lördag då?  :lol:

Medryckande låt helt klart. Texten är bra, som alltid när du är i farten.

Lyssnar i kassa högtalare här till matlagningen, men det låter bra. Körerna gillade jag. Gav en dramatisk effekt :)

Snyggt jobbat Asti och Marre.

--- Slut citat ---

Denna låten är "gammaldags" schlager och det dom spelar på lördagarna är "modern" schlager!  :)
La väl upp den mest för textens skull!
Ja, Marres pålägg lyfte kören rejält!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion