Forum > Färdiga produktioner

Asti & Marruschkka - Som en segrare

<< < (4/8) > >>

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 05.03.2009, 00:11:53 ---Jag hör inte Marre särskilt mycket men skule du ta bort henne så skulle jag förmodligen sakna henne. Så det är nog rätt ändå - eller ja du kan ju prova med att höja henne så får vi se?
Skön låt i alla fall och trumpeterna är gjutna här.
Eko

--- Slut citat ---

Marre själv tyckte kören skulle sänkas lite och jag har lyssnat så många gånger så jag är antagligen "döv" för detta nu.
Får väl avvakta och se om det kommer fler synpunkter.......
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Marruschkka:
..ha ha..nu har jag ändrat mej..det är bra nivå på kören, sänker du så blir det bara en smet..så tycker iaf jag, efter ett par lyssningar.

Snygg låt med bra text, det var kul att få vara med på den här Peter :D

/Marr

Silverpilen:
härligt att höra en riktigt genomarbetad text, gott jobbat, stiliga körer och bra framförd, inte min musik direkt men bra i sin genre :)

asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 05.03.2009, 13:05:50 ---..ha ha..nu har jag ändrat mej..det är bra nivå på kören, sänker du så blir det bara en smet..så tycker iaf jag, efter ett par lyssningar.

Snygg låt med bra text, det var kul att få vara med på den här Peter :D

/Marr

--- Slut citat ---

Jag bockar och tackar för din medverkan, som gav ett lyft åt kören, och ser fram emot fler framtida samarbeten!
/Asti

asti:

--- Citat från: Silverpilen skrivet 05.03.2009, 15:23:15 ---härligt att höra en riktigt genomarbetad text, gott jobbat, stiliga körer och bra framförd, inte min musik direkt men bra i sin genre :)

--- Slut citat ---

Det är väl inte heller riktigt den stil jag brukar göra mina låtar i, men jag tror texten passar låten.(eller hoppas åtminstone) :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion