Forum > Färdiga produktioner
Asti & Marruschkka - Som en segrare
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.03.2009, 18:17:45 ---Skönt!
På en gitarr på vänster sida skulle du kanske kunna skära lite i låga frekvenserna så bidrar inte den den till om ljudbliden upplevs lite grumlig i mina lurar. Men det är nog en smaksak tror jag.
Härligt driv och skönt med Marre på kör!
--- Slut citat ---
Brukar skära lite i de låga frekvenserna för gitarrspåren, men ska kolla det igen! Tack för tipset!
Ja, kören lyfte definitivt med Marias pålägg!
/Asti
asti:
--- Citat från: equality skrivet 08.03.2009, 18:53:34 ---Kören lyfter låten ytterligare. Bra jobbat. Fint co-lab.
--- Slut citat ---
En kör blir som regel bättre med olika röster - det låter fylligare än om man sjunger in alla stämmor själv, vilket kan vara problem i sig om man som jag har ett begränsat omfång! Och jag tror våra röster funkar rätt bra ihop, kompletterar varandra! Tycker det alltid är spännande och roligt med sådana här samarbeten!
Tack för kommentar!
Markus Broberg:
Riktigt bra Poplåt det här, bra text och arr:)
Najsigt rakt igenom:)
asti:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 13.03.2009, 10:58:02 ---Riktigt bra Poplåt det här, bra text och arr:)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Refrängen fick, som sagts tidigare, ett lyft tack vare Marruschkka i kören!
Har funderat på att försöka få till lite fylligare trummor, men få se........
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Marruschkka:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.03.2009, 18:17:45 ---Skönt!
På en gitarr på vänster sida skulle du kanske kunna skära lite i låga frekvenserna så bidrar inte den den till om ljudbliden upplevs lite grumlig i mina lurar. Men det är nog en smaksak tror jag.
Härligt driv och skönt med Marre på kör!
--- Slut citat ---
--- Citat från: asti skrivet 13.03.2009, 11:55:31 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 13.03.2009, 10:58:02 ---Riktigt bra Poplåt det här, bra text och arr:)
--- Citat från: asti skrivet 08.03.2009, 19:44:43 ---
--- Citat från: equality skrivet 08.03.2009, 18:53:34 ---Kören lyfter låten ytterligare. Bra jobbat. Fint co-lab.
--- Slut citat ---
En får tacke..det är väääldigt kul att köra på bra melodier, och denna är verkligen en sån..bra jobbat Asti :rolleyes:
Sen att texten har substans gör den här låten till en höjdare att medverka på :P
/Marr
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida