Forum > Färdiga produktioner

Someone like you

<< < (11/13) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: mahan skrivet 20.09.2009, 01:05:36 ---Tjou Wernborg!
"en pärla" "ett snyggt litet stycke" har det sagts.... den version jag lyckats ladda ner sitter utan HM och är säkert grundversionen. Och bra så, senaste verren ligger på ca 13 mega så Hyrkköläöbon har knappast möjlighet till den,
Gillar stycket så långt, resligt 70-80-tal på gång. Din sång gillas stort, fast det omriggade "telefonsoundet" vet jag inte riktigt hur jag ska behandla, förstår ju att du söker kontrast till låten, vara för länge nu enligt min lilla tanke.
Sammandrag då....
Snygg låt, snyggt sjunget + körer, arret med "telephonen" kunde funderas över. Trumsoundet i  början ligger inte i min favoritklass, sitter bättre när restev av kalaset kommer igång!
Snyggt pianilir och pianodrillande, gurasolot kunde ha ett mera massivt sound, nu låter det lite väl "utsökt" för att passa till det annars snygga kompet.

Drive on master! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Hmmm..Var hittade du den verren Johan?

##################

Kanske på nån av direkt länkarna,annars driver datorn med mig..Jag hör min pipa på version två och tre..

Red ut begreppen åt mig Wernis,hajar nada..

EDIT:

NU SÅG JAG VAR DEN LÅG...Ber om ursäkt..Inte på fyllan om nu nån tror det,bara allmänt slarvig.
Den som söker han finner,ett bra koncept som funkar även på mig  :)

Mike

mahan:
Tjou pöjkar!
Håller på att ladda ner en lite nyare version... tror jag :unsure:
Alltid knepigt när det finns mycket på utbud, men om en stund kanske allt klarnar, och tydligen får jag HM på leaden då.

Inte så lätt alla gånger att veta vilken version som e på gång, vora kanske bra att plocka bort såna som icke är i "kraft" mera. 82% laddat av senaste versionen  nu så 10-20 minuter till har vi den nerladdad i Hyrkkölä skogen :D

h.  johan

mahan:
Tjou igen!
Nu hoppeligen e rätt version nerladdad och lyssnad och om Steffos version verkade skön o gungig så blir denna nya version  way over i iintensitet och känslor. Bodengubben visar igen en gång var skåpet ska stå, nu kan jag åxå underteckna det som nån sa i tråden..."en pärla", för det blev låten genast efter första lyssningen. Snyggt sjungen HM,  bra lirat vem som  nu lirar vad. Gillar fortfarande inte riktig sologurasoundet i första delen, sen till andra delen låter det bättre. Och arret med minimalt antal instrument sitter otroligt bra, här passar det igen en gång at "less is more" Pianodrilarna kunde höras bättre och sångstämmorna kunde komma upp ett snäpp nu när Micke sjunger lead.
Annars e finnguuuben nöjd, tack för lyssningen :)

h.   johan

flabb:
Mike på sång låter grymt bra som vanligt ;)
Låten, låter i mina öron proffsigt välgjort o bra.
Snyggt sista solo där fast sluttonen lät en gnutta sur, inte stämt guran?  :blink:
Eller också har inte mina öron vaknat  så här tidigt söndag morgon ^_^

Marruschkka:
Sitter här och trallar på.."Some-one like youuu"..tokgillar när du går upp där Micael..skitsnyggt när du pressar rösten uppåt..en rysare :rolleyes:

Väldigt bra mix av en jätteschyst låt, och..bra körbackup. Ja..vad säja mer här då...än

..bra jobbat boys :lol:

Jo..den går varm här...

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion