Forum > Färdiga produktioner
equality - Mejan
cykeln:
Några felspel är det kanske på pianot - eller är det väldigt avancerade harmonival?
Ljudmässigt eller snarare rumsmässigt är det lite skillnad på trummorna och de övriga
Skulle vilja ha pianot lite högre, fetare, närmare? Trummorna något mer dämpade
Sticket: Kanske mer ett eget parti än stick? Härligt med mycket känsla av Warrren Zevon - Kommer inte på vilken låt ..
Kanske du har två delar till en minisymfoni - ett tema kvar?
Skönt att lyssna på - jazz-folk-sväng
equality:
Cykeln: Det är nog felspel men jag har blivit alltför hemmablind (döv) för att uppfatta det. Om du har möjlighet till tidsangivelser vore det guld värt. Skall kolla nivåerna och eq:a nåt.
Sticket är nog som du säger ett mellanparti. Fick inte till det som stick riktigt men det kanske mer hänger på
taktbytet? Minisymfoni låter ju kul. Aldrig testat. Kanske t o m ska lägga det i annan tonart då det blev lite basigt nu.
Tack för bra feedb som alltid!
equality:
LÅTNAMN: Mejan
ARTIST/GRUPP: e
GENRE: instrumental
LÅTLÄNGD: ca 4 min
KOMPOSITÖR: e
PRODUCENT: e
MEDVERKANDE: YES! 91:an har lagt trumkompet på mellanpartiet!
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Försökt att flytta från halvfärdiga till färdig. Blev lite konstigt. Nu kom den här upp - inte meningen att spamma.
Harmonica mike:
Tjenare.
Ja då blir jag först att kommentera i denna tråd :)
Låten är klar!
Riktigt bra detta Micke,kört den i olika sammanhang och sysslor - den funkar fint som bakgrundslyssning och även som direkt avnjutning till ett gott glas vin.
Då åker denna in på hårddisken.
Mvh
Micael
asti:
Jag gillar verkligen den här! Lekfullt och snyggt spelat! Speciellt delen som kommer efter 58 sek och efter 99 sek! Måste ha missat en del för mellanspelet var helt nytt för mig, nästan som en egen låt. Det här ska absolut laddas ner och lyssnas mer på! Riktigt kompetent jazz!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida