Forum > Färdiga produktioner

equality - Mejan

<< < (9/19) > >>

equality:

--- Citat från: mahan skrivet 21.02.2009, 22:59:45 ---Tjou EQ!
Bara drar mig tillbaka i stolen  o avnjuter detta med en  sval öl!
Tusan va snyggt arr med den lite "gnavande" cellon i bakgrunden och det stadiga pianoliret ovanpå hela greijen!!
Gillar detta, även efter sjuttonde lyssn ingen!
Kan redan höra din härliga röst som drar nåra verser om .... what ever!
Så alldeles tydligt låter detta alster sig väntas av nåt mer, låt oss icke vänta för länge!
Ta acken i famnen o gör detta till en låtmed slutstämpel! :D

Bra jobbat, och diggas helt o fullt! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Jättekul att detta går hem i Obbnäs. Men det ärklart det mesta funkar med en kall öl... :P
Skall försöka förlänga den och få till text också. Tnx Johan!

equality:
Ursäkta dåligt med svar här på sistone! En helt ny-arrad förlängd version med stick i 4/4 finns högst upp! Jajjemensan. Är det fel att byta takt här?

A1: Thanx neigbor! Vi får ta ett snack om "nån ton i harmoniseringen" i tlfn om inte annat...
Wernis: Försökt att straighta upp det lite nu. Sax och trombon... :wub: tänk om m,an kunde spela.  :rolleyes:
egghufvud: Vet inte om låten funkar i den sista versionen jag har lagt upp och man kanske kan utgå med sång från denna i såna fall.  :unsure: Försökte tynga till kompet lite med lite annat basspel.
91:an: Tack som tusan för midi-filen med 4/4 komp som jag snodde av till sticket!  ^_^

spacetrucker:
Tjo... gillar fortfarande...

Igår var jag ute och åkte skidor, öh... för det mesta gör man det ju faktiskt ute... nå, anyway... trots att det inte är riktigt vår ännu så började dessa toner spela i mitt huvud och jag måste säga att de passade utmärkt även i skidspåret.
Intressant iofs... din melodi har tydligen fastnat nånstans och nu bara ploppade den fram  :)

Krister

Harmonica mike:
Hej Micke.

Jorå,sticket funkar bra.Jag har haft din låt på repeat medans jag sysslat med annat och jag reagerade inte nämnvärt,tycker att du snirklat in huvudtemat bra i sticket.

Så det blir en version till på min hårddisk  :)

Mvh
Micael

equality:
Krister: Kul och hedrande! Stort tack!
HM: Otrolig feedback HM. Tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion