Forum > Färdiga produktioner

mahan - SLOW GUITARS

<< < (12/15) > >>

mahan:

--- Citat från: cykeln skrivet 14.02.2009, 21:28:00 ---Daram da dada dada da dada dadaaaaa
Da ram da da da da dadada!
Ser framför mig ett musikcafé där hela Kr-gänget sitter på caféstolar och skrålar med mahan och Memphis som avslutar sitt set
Där sitter Åsa och Marre, där är ju eq med emulatorn och kolla där är ju Harmonica, Asti , Dividenden , oceanen och Rattle, Eko.... .... Yllet, MaxB, Wernis, ...shit vilka peepel .. och ...
Lyssnar med hörlurar och det är som man sitter i pianot och lyssnar - vilket sväng ni bjuder på här!
Härligt!
En stor stark till tack!

--- Slut citat ---

Ja du Cykeln!
En mycket bättre kommentar kan man ju inte önska! :wub:
Hela gänget, snubbel o svänget, tajta o tränget, vilda o spränget!

Tackar så innerligt för din kommentar! :)

h.  johan

Eddi:
En stor stark till.... och .... öh... play it again Sam :D
Eko

Harmonica mike:
Mjohojo..

Johan satt alltså i sin Buster färdandes nedför Mississipi floden och gjorde ett strand hugg i New Orleans..Och som genom en händelse stötte han på Memphis av alla lirare.Dom bestämde sig för att jamma lite ihop.Publiken skrek och diggade med.När gigget/jammet var klart så hoppade dom in i skutan och satte fart mot key west Florida.Trampandes på Hemingways gator så bestämde dom sig för:

Detta lät ju så förbenat bra så vi skriver en låt ihop.Lite bossa rytmer,lite piano,lite gitarr,lite bas,lite blås och ett sjuhelsikes sväng.Sen rockar vi och erövrar världen,läs KR..

Skitsnyggt detta boys,men jag vill höra MERA från detta spontana collab.Fler låtar alltså,åtminstone en till kan ni väl bjuda på?

Mahan och Memphis = YES!

Mvh
Micael

Memphis:
Yay!  :D Grymt det blev Mahan! Mycket bättre när gitarren o pianot turades om. Tack folk för kommentarerna. :)

Ha det jazzigt!

Mvh

Memphis

Åsa:

--- Citat från: cykeln skrivet 14.02.2009, 21:28:00 ---Daram da dada dada da dada dadaaaaa
Da ram da da da da dadada!
Ser framför mig ett musikcafé där hela Kr-gänget sitter på caféstolar och skrålar med mahan och Memphis som avslutar sitt set
Där sitter Åsa och Marre, där är ju eq med emulatorn och kolla där är ju Harmonica, Asti , Dividenden , oceanen och Rattle, Eko.... .... Yllet, MaxB, Wernis, ...shit vilka peepel .. och ...
Lyssnar med hörlurar och det är som man sitter i pianot och lyssnar - vilket sväng ni bjuder på här!
Härligt!
En stor stark till tack!

--- Slut citat ---

:lol: Vilken härlig kommentar, man kan nästan se oss där, glada i hågen och jammandes långt in på småtimmarna!

Det var en skön jazzig låt det här och jag tycker att Musikaliske Memphis gjorde låten faktiskt, klart det skulle vara snyggt piano med här! Kul att höra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion