Forum > Färdiga produktioner

mahan - SLOW GUITARS

<< < (11/15) > >>

Emulator:
¨dottern ockuperar luftrummet med melodifestival på hög volym, men hann lyssna lite, och det verkar riktigt mysigt med pianot till!!

skall återkomma när jag lyckas lyssna vettigare, men tummen upp än så länge!

cykeln:
Daram da dada dada da dada dadaaaaa
Da ram da da da da dadada!
Ser framför mig ett musikcafé där hela Kr-gänget sitter på caféstolar och skrålar med mahan och Memphis som avslutar sitt set
Där sitter Åsa och Marre, där är ju eq med emulatorn och kolla där är ju Harmonica, Asti , Dividenden , oceanen och Rattle, Eko.... .... Yllet, MaxB, Wernis, ...shit vilka peepel .. och ...
Lyssnar med hörlurar och det är som man sitter i pianot och lyssnar - vilket sväng ni bjuder på här!
Härligt!
En stor stark till tack!

Dividend:
Vid snabblyssning kan jag bara säga att det verkar vara grymt bra jobbat av både pianist och gitarrist :)

Snyggt!

Tar också en stor stark :D

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 14.02.2009, 21:05:23 ---¨dottern ockuperar luftrummet med melodifestival på hög volym, men hann lyssna lite, och det verkar riktigt mysigt med pianot till!!
skall återkomma när jag lyckas lyssna vettigare, men tummen upp än så länge!

--- Slut citat ---

Troligtvis vet dottern mer om musik än du, så vi drar inga större slutsattser av din kommentar! :D
Och om våran låt drar hem fler poäng än melodofestivalarn så e de kört!
Har ju inte frågat Memphis om han e färdig att lira på mellodiifestivalen! ;)

MEn kul att du tänker ge dig tid att lyssna lite mer på våran låt, och då väntar vi oss lite mer omfångsrik kommentar... eller... :D
Tackar EMU!

h.  johan

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 14.02.2009, 22:17:05 ---Vid snabblyssning kan jag bara säga att det verkar vara grymt bra jobbat av både pianist och gitarrist :)
Snyggt!
Tar också en stor stark :D

--- Slut citat ---
"Starkt" tackk Per!
Snabbtagning ger ofta resultat, mycket snabbt!
Kul att du gav dig tid till åtminståne en snabbis, och på basen av det kunde konstatera att dt var BRA! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion