Forum > Färdiga produktioner
91:an- Guitarlelejazz
Ubbegubben:
Gör fler sådana här låtar och släpp på skiva! Jag köper den direkt :D Kanon!
MaxB:
Ytterligare hyllningar kommer från mig, trevligt och bra och kul och fint gung.
91:an:
--- Citat från: equality skrivet 08.02.2009, 01:10:07 ---
--- Citat från: 91:an skrivet 07.02.2009, 09:25:59 ---... jag har aldrig hört pluginvispar som överträffat dessa gamla Rolands R8 jazzbrush, men jag är väldigt nyfiken på dhf jazz ezx till EZ Drummer som släpps nu.
--- Slut citat ---
Jag tycker nog Batterys vispar låter väldigt bra. Cakewalks Sessions Drummer är inte så pjåkiga heller. Jag har med dessa i några låtar. Jag har precis köpt EZD:s Jazz Kit och hunnit nosa på lite grann. Har liite svårt för EZD ljud ö h t med kartonglåde-ljudet på viveln men skall testa Jazz-kittet ytterligare. Keep up the good work Janne!
--- Slut citat ---
Jag har försökt kolla på nätet efter EZx Jazz men inte hittat nån detaljist som fått in den på lager än. Battery 3 har ju vispar men då jag jämt varit så nöjd med R8:an har det inte blivit av att jag nyttjat Batteryn. Cakewalk Sessions har jag tyvärr inte hört.
martinm, oj,oj, mycket bra har ju gjorts sen George Formby :D Men lira ukelele kunde han och kul låtar hade han också!
Ubbegubben, gör jag en likadan till ska du få köpa den :D
MaxB, jag tackar och bockar, lätt swing i takten gungar fan så skönt!
mahan:
Tjou 91:an!
Ja men detta gjorde mig glad, jäkkelens bra arr o lir, en riktigt unplugged feeling.
Lite mer clubreverb på slutmixen så kunda man föreställa sig att sitta på en dyr jazzclub o anjuta ett kännt band!
Detta sätter sig på direkten och känns mosigt o gott! :)
h. johan
91:an:
--- Citat från: mahan skrivet 09.02.2009, 00:20:20 ---Tjou 91:an!
Ja men detta gjorde mig glad, jäkkelens bra arr o lir, en riktigt unplugged feeling.
Lite mer clubreverb på slutmixen så kunda man föreställa sig att sitta på en dyr jazzclub o anjuta ett kännt band!
Detta sätter sig på direkten och känns mosigt o gott! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tackar mahan för en andra lyssning :D! Nu finns den även med sång! orjankarlsson grejade skönsång på verket, måste höras!
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=15844.0
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida