Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - Spinning me around

<< < (4/7) > >>

Bengan_gbg:
Jag reagerade också på att det lät som att ni höll till på lite olika ställen...radioklart och "pang-på-introt" gör sig för sånt. Låter snyggt som vanligt o rösterna gifter sig bra i övrigt.... :)

equality:
Bra! Proffsigt som f... Slås av hur genomarbetat detta är. Härlig ljudbild. Instrumentalinsatserna är goda. Och jag gillar det hetsiga
gitarrsolot men det slutar lite snöpligt. Åsas röst är lite för svag i förhållande till Örjans. Ja det är väl det enda jag kana hitta på att anmärka på. Om inte detta platsar som "sommarplåga" i radion vet jag inte vad som gör det...   :D

Emulator:
Bra låt!

Lite för avslappnat sound kasnke, vill ha mer vässa i rösterna, sen tyckte jag trummorna sitter galet?  för mycket EZ-sound och lite tokig pattern för uppgiften?

MEn annars topp på allt. bra sång, bra spelat. Kanske lite FÖR bra spelat solo :)

Sen har eq rätt att åsa ligger lite i skymundan. Vässa henne bara, kanske runt 4khz så skär hon igenom mer.

bra bra

Åsa:
Ni gillar låten  :D Då blir man glad!
Jag är imponerad över att det låter så pass lika ändå om våra rösters sound även om det är inspelat med olika mikrofoner, i en sån här låt är det ju väldigt tydligt om det låter lite "olika". Så om det går att få mig närmre, det får han som drar i tåtarna svara på  :)

När jag lyssnar petnoga på verserna så kan jag nog ana att min röst ligger aningens längre åt höger, än vad Örjans gör till vänster, från mitten då.. öh.. eller så är det en hörselvilla, jag vet inte.
Sommarplåga vore ju inte helt fel  :D  :wub:

Jag är mest imponerad över refrängerna, det ligger många dubbar där och gör det så maffigt, outrot är hur bra som helst tycker jag!

Härligt att läsa alla positiva ord, och tips är alltid bra!

Gokväll!

Eddi:
Ja låten är riktigt bra och det är kul att lyssna flera gånger på den - nu upptäcker jag nog trots allt att Åsa är lite för låg på verserna och i slutet. Alternativet att sänka Örjan tycker jag inte är bra. Har inga problem med höger-vänster däremot med gitarristen problemet finns kvar trots nya lyssningar - bra spelat o så där men han passar inte riktigt i sammanhanget.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion