Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - Spinning me around

<< < (3/7) > >>

Åsa:
Håhåja titta här, så jäkla roligt med massa lyssningar och kommentarer direkt!!
Paus i målning av takplankor här  <_<  Men tack tack säger jag lite hastigt! Himla kul att ni gillar låten, den är ju förjäkla bra tycker jag själv så jag tackar Örjan för ett kanonkul och lyckat samarbete   :D

Tokai:
Nice intro - rätt på
Tycker versen är bättre än refr.
Lite ess-ljud hörs
Känns som att Åsa är för mycket till höger (eller till höger - kablar också!), medvetet?

Snyggt jobbat - och inte bara det :rolleyes:

orjankarlsson:
Kanske jag la mig lite till vänster och Åsa lite till höger, men det ska va lika mycket åt varje håll så att säga. Oj vad sliriga tangenter efter lite päronkonjak men det ska nog gå! Vi sjunger ju i olika mickar men jag har verkligen försökt få det att låta som samma "studio" så att säga.

Aningens vassa ess är det nog men jag tycker det får vissla lite mänskligt hellre än att man processar för mycket. Intro är nog bra ibland. Men ibland är det lite cool med en snabbstart. Försökte fejka soundet av en bandare som startar men det är lite svårt att greja bra i en dator.

Tack alla som lyssnar!   :wub:

Markus Broberg:
Grymt bra faktiskt:), Gillar din röst som fan.

91:an:
Läckert! Snygg och variationsrik låt och skön kontrast mellan sångstämmorna, ni passar verkligen bra ihop tillsammans. Snyggt trumljud, vad använder ni?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion