Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - Spinning me around

<< < (2/7) > >>

Silverpilen:
riktigt riktigt bra detta, jag gillar låten som attan, älskar sån här melodiös pop, underbart catchy refräng, sen sjunger ni så jäkla bra båda två , helt enkelt skitbra ! :D

Wernborg:
Bra producerat detta.

Bra sound på nästan allt. Tycker Åsa är lite fel i sound i jämförelse med Örjan som borde komma närmare med hjälp av något mindre reverb samt vässas lite lite i telefonregistret med eq.

Ljudbilden i refrängen är helt underbar.

Inledningen på gitarrsolot blir mest humor. Lite lugnare där tycker jag.

Lite oväntade vändningar i slutet också. Kul.

Bra jobbat!

Clemens:
Riktigt bra låt..schysst prodd och mix...skulle nog gillat att ha sången riktigt nära på båda två så det blir lite mer själ och kropp..tycker att det blir lite för mycket "laidback" nu...Annars hur bra som helst! B)

orjankarlsson:
Tack alla för lyssningar, man hinner inte vända ryggen till ens så är ni där och lyssnar, mycket kul!

:wub:

Jo, gitarristen blev lite stressad i fingrarna på solot kanske, får snacka lite allvar med honom. Leadsången är verkligen så komprimerad och intim det går tycker i alla fall jag, men lite till kanske skulle gå?  ;)
Själv är jag barnsligt förtjust i låtar som tar en oväntad vändning mot slutet, och nästan blir en annan låt - därav det roliga slutet.

Tack till Åsa för ett kul och inspirerat samarbete!  :D

Clemens:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 06.02.2009, 21:29:34 ---Tack alla för lyssningar, man hinner inte vända ryggen till ens så är ni där och lyssnar, mycket kul!

:wub:

Jo, gitarristen blev lite stressad i fingrarna på solot kanske, får snacka lite allvar med honom. Leadsången är verkligen så komprimerad och intim det går tycker i alla fall jag, men lite till kanske skulle gå?  ;)
Själv är jag barnsligt förtjust i låtar som tar en oväntad vändning mot slutet, och nästan blir en annan låt - därav det roliga slutet.

Tack till Åsa för ett kul och inspirerat samarbete!  :D

--- Slut citat ---

Vad jag menade är att att sången skulle kunna ligga "nära", så att man nästan kan ta på den.. :) Bara en idé.... :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion