Forum > Färdiga produktioner
Guran - Hey radio
equality:
Kul intro med mellanvågsradion. Njutbart i övrigt också med såväl spännande som vackrare melodier. Låter eget och det är alltid intressant.
Åsa:
Snyggt!
Jag är inte den som gärna lyssnar på instrumentala låtar, men det här var helt okej. En bra låt, snyggt spelat och en jättefin mix.
Jag har väl inte den allra bästa lyssningen här på jobbet i dessa lurar, men dom är ändå skapliga och jag vet ju hur annat brukar låta.
Bra bra!
:)
egghuvud:
Inledningsvis så tycker jag att det är snyggt. Mixen är okej, men jag tycker nog också att trummorna låter lite överkompressade. Speciellt virvel har svårt att gå igenom. De sväriska ljuden tar väldigt stor plats. Jag skulle kanske vilja ha gitarren ett snäpp längre fram. Möjligen med mer mellanregister. Sedan skulle jag nog miskan ner lite på reverben. Det flyter ihop lite mycket nu.
Men det är naturligtvis smaksaker.
Arret annars är bra. Tillräcligt med vändningar för att man skall bibehålla intresset. + bra gitarrspel :)
Ola:
quote author=equality link=topic=15629.msg111320#msg111320 date=1233595526]
Kul intro med mellanvågsradion. Njutbart i övrigt också med såväl spännande som vackrare melodier. Låter eget och det är alltid intressant.
[/quote]
Hej equality
ja det var kul att mixa in lite radio brus det roliga var att jag fick med snacket av en slump det var ganska amazzzing
kul att du gillart
--- Citat från: Åsa skrivet 03.02.2009, 13:33:16 ---Snyggt!
Jag är inte den som gärna lyssnar på instrumentala låtar, men det här var helt okej. En bra låt, snyggt spelat och en jättefin mix.
Jag har väl inte den allra bästa lyssningen här på jobbet i dessa lurar, men dom är ändå skapliga och jag vet ju hur annat brukar låta.
Bra bra!
:)
--- Slut citat ---
Hej Åsa
nej jag förstår. :D det bara vi som inte sjunger så bra som håller sig till instrumentalt
kul att du digga
--- Citat från: egghuvud skrivet 03.02.2009, 14:47:51 ---Inledningsvis så tycker jag att det är snyggt. Mixen är okej, men jag tycker nog också att trummorna låter lite överkompressade. Speciellt virvel har svårt att gå igenom. De sväriska ljuden tar väldigt stor plats. Jag skulle kanske vilja ha gitarren ett snäpp längre fram. Möjligen med mer mellanregister. Sedan skulle jag nog miskan ner lite på reverben. Det flyter ihop lite mycket nu.
Men det är naturligtvis smaksaker.
Arret annars är bra. Tillräcligt med vändningar för att man skall bibehålla intresset. + bra gitarrspel :)
--- Slut citat ---
Hej Egghuvud
du har så klart alldeles rätt :)
har kolla upp ljudbilden en gång till och visst fans det saker som behövdes ändra på
så det har jag förhoppningsvis fixa nu
Kul att du gillart
Mvh Ola
SYNTH:
Inte alls dumt gött sväng snyggt lirat! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida