Forum > Färdiga produktioner

Guran - Hey radio

<< < (3/5) > >>

asti:
Låter väldigt bra, tycker jag! Skickligt gitarrspel. Trummorna sitter också fint. Hittar inget att anmärka på.

Eddi:
Jag har svårt att tro att en kommeriell radiokanal skulle köra detta - det är på tok för bra.

Du gör skäl för ditt nickname här tycker jag vad kör du på för gitarr?

Trummorna lite dominanta men jag gillar ju trums så inget klagomål.

Ritigt bra låt.

Eko

orjankarlsson:
Nice! Tycker det skulle kunna bli lite roligare om du panorerar ut nån gura lite då och då. Blir mycket mono-gitarrer. Basen lite otydlig tycker jag. Annars är det bra. Du har några ambienceljud som är lite påträngande ibland. Men det kanske dom ska va.  :wub:

Bra lir!

Mats Alw:
Jag gillar leken med effektljuden i introt och outrot, det ger en speciell inramning. I början visste jag inte vad som skulle komma därnäst, men blev överraskad av din snygga och ösiga gitarrock. Känns lite John McLaughlin eller Jeff Beck, för att ta till några gamla storheter på gitarr! Förmodar att du spelar allt själv, och det gör du i så fall med den äran! Mycket snyggt och rockigt! Fint att du låter trummor och bas få utrymme, något jag ibland saknar i gitarrbaserad rock! Låten är alldeles lagom lång, och som sagt, det svänger grymt! Fortsätt så!
Kom väldigt gärna in på min sida och lyssna och tyck! I dagsläget (0202) har jag tre låtar upplagda; "I tried (almost died)", "Dreaming" och "Disco Volante"! Välkommen! MMA / Mats

Ola:

--- Citat från: Larsson skrivet 01.02.2009, 16:28:23 ---tja ola
råskön låt, gillar introt ,lunket i låten är sweet
skönt gura lir.. snygga harmissar & padsen äger
men i min lyssning så borde den rena gitarren som kommer vid 1.16
tas upp lite,eller kanske dubbas..den känns för låg iaf

annars top notch!
/Larsson

--- Slut citat ---

Hallo Larry
själv klart så backar man tillbaks och kollar upp den rena gitarren  och vipps så var det klart hoppas det blev bättre
man vet ju aldrig om man skruvar bort sig
Tack för lånet av dina öron

--- Citat från: asti skrivet 01.02.2009, 20:53:13 ---Låter väldigt bra, tycker jag! Skickligt gitarrspel. Trummorna sitter också fint. Hittar inget att anmärka på.

--- Slut citat ---

Hej Asti tack för feedbacken ny mix ligger uppe
nu så kanske du hittar något att anmärka på nu

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 02.02.2009, 10:45:42 ---Nice! Tycker det skulle kunna bli lite roligare om du panorerar ut nån gura lite då och då. Blir mycket mono-gitarrer. Basen lite otydlig tycker jag. Annars är det bra. Du har några ambienceljud som är lite påträngande ibland. Men det kanske dom ska va.  :wub:

Bra lir!

--- Slut citat ---

Hej orjankarlsson bra tipps
visst ska jag det och vipps så var det klart nymix uppe nu
blev det bättre? jo det tycker jag nog .

--- Citat från: Mats Alw skrivet 02.02.2009, 15:09:15 ---Jag gillar leken med effektljuden i introt och outrot, det ger en speciell inramning. I början visste jag inte vad som skulle komma därnäst, men blev överraskad av din snygga och ösiga gitarrock. Känns lite John McLaughlin eller Jeff Beck, för att ta till några gamla storheter på gitarr! Förmodar att du spelar allt själv, och det gör du i så fall med den äran! Mycket snyggt och rockigt! Fint att du låter trummor och bas få utrymme, något jag ibland saknar i gitarrbaserad rock! Låten är alldeles lagom lång, och som sagt, det svänger grymt! Fortsätt så!
Kom väldigt gärna in på min sida och lyssna och tyck! I dagsläget (0202) har jag tre låtar upplagda; "I tried (almost died)", "Dreaming" och "Disco Volante"! Välkommen! MMA / Mats

--- Slut citat ---

Hej Mats Alw
Kul att du gillart och jo de e bara ja som står för fiolerna
tack o tack för de fina orden
ja visst ska jag lyssna på dina låtar

om ni vill höra hur den lät på den första gången jag lira in den så finns den här
http://soundclick.com/share?songid=5748530

Tack för tipps och feed
Mvh Ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion