Forum > Färdiga produktioner

Guran - Hey radio

<< < (5/5)

Ola:

--- Citat från: SYNTH skrivet 04.02.2009, 20:51:29 ---Inte alls dumt gött sväng snyggt lirat! :)

--- Slut citat ---

Jag tackar och bockar B)

91:an:
Ruskigt häftigt! Här är du verkligen hemma!

Ubbegubben:
Läckert! Det här är verkligen "my cup of tea" så att säga :) Tycker att du fått till bra nivåer på allt och ett riktigt schysst sound på guran. Tufft intro dessutom. Riktigt gött när dubbelpedalerna drog igång mot mitten av låten. Dina flagoletter livar upp arret och melodin är kanon! 5/5! Får lite Steve Vai vibbar  :rolleyes: Det vore kul att höra vilka grejer du använt vid inspelningen.

Ola:
Hej  91:an och Ubbegubben

kul att ni gillar det man knåpat ihop  :wub: tackar och bockar  :)

Vad har jag för prylar då ?

en hp pc dator och cubase och ljudkort presonus firebox

intro spelade jag in lite brus i från en radio och av ren flax fick jag med pratet :)
till gitarren kör jag på en gearbox silver plugin från line 6 det samma för basen som kommer från rusta btw  :lol: tyvärr så är inget mickat med riktiga grejer det har jag inte plats för. ännu,,, men men tycker att de linade grejerna börjar att låta bättre och bättre så snart är nog uppmickade gitarr lådor ett minne blått i alla fall för själva ljudet
trummorna är Ad och syntarna är någon vsti plug, kommer inte ihåg vilken det var, då jag tog ner den till wave fil

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion