Forum > Färdiga produktioner
djonas feat Åsa - The Birth of My Child
Yllet:
--- Citat från: djonas skrivet 26.01.2009, 17:40:29 ---
--- Citat från: Guran skrivet 26.01.2009, 16:12:38 ---cool låt och coolt mixad. Vilken baskagge :wub:
( hmmm kanske något fet för dubbel kagge men men ^_^)
vad är det för trummor?
Åsa gör ett bra jobb på den här låten, hör bara bättre och bättre sång från henne, kul :)
bra jobbat på er båda
mvh
--- Slut citat ---
Hej Guran!
Roligt att du gillar !
Trummorna är Addictive Drums. Helt klart det bästa som finns ute idag om du frågar mig. =)
Mvh / djonas
--- Slut citat ---
Nä fel, det bästa är en riktig trummis :)
Åsa:
Det går att trolla fram mycket ur det där JAMM-arkivet! Så jäkla kul samarbeten är det, tokgillar även denna låt och arret är återigen (som Strokes) så bra. Man kan sitta och lyssna länge och höra mycket olika snygga grejer, beröm beröm Jonas! Och den var ju så underbar att sjunga med. Hoppas den gillas :)
- och TACK Örjan & Guran :wub: värmer gott!
Ola:
--- Citat från: Yllet skrivet 26.01.2009, 17:54:14 ---
--- Citat från: Guran skrivet 26.01.2009, 16:12:38 ---cool låt och coolt mixad. Vilken baskagge :wub:
vad är det för trummor?
Åsa gör ett bra jobb på den här låten, hör bara bättre och bättre sång från henne, kul :)
bra jobbat på er båda
mvh
--- Slut citat ---
Hej Guran!
Roligt att du gillar !
Trummorna är Addictive Drums. Helt klart det bästa som finns ute idag om du frågar mig. =)
Mvh / djonas
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
både ja och nej
beror helt och hållet på trummisen eller trummprogrameringen. här har djonas lyckats bra. det krävs en mycket kompetent batterist att återskapa detta och dom e de ont om. men visst om man hade dom kontakterna,,,,,,,,,, vore gött
det jag gilla var soundet djonas har fått fram med Addictive Drums
MacTS:
Låter ju kanon det här! Riktigt häftig låt och jättebra sånginsats! grym gitarrist är du också djonas!
hhhhmmmm, Addictive Drums säger du...jag har dömt ut dom lite förr och kör med ez-drummer, men dom här trummorna är ju kanon!
djonas:
--- Citat från: Yllet skrivet 26.01.2009, 17:54:14 ---
vad är det för trummor?
bra jobbat på er båda
mvh
--- Slut citat ---
Hej Guran!
Roligt att du gillar !
Mvh / djonas
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
:lol: det beror ju på hur man ser det.
Jag gillar min virtuella trummis för han bråkar aldrig utan gör som jag säger och tänker och han har aldrig gnällt över att han är trött eller liknande. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida