Forum > Färdiga produktioner
djonas feat Åsa - The Birth of My Child
djonas:
--- Citat från: MacTS skrivet 26.01.2009, 19:34:31 ---Låter ju kanon det här! Riktigt häftig låt och jättebra sånginsats! grym gitarrist är du också djonas!
hhhhmmmm, Addictive Drums säger du...jag har dömt ut dom lite förr och kör med ez-drummer, men dom här trummorna är ju kanon!
--- Slut citat ---
Tack MacTS!
Jag dömde oxå ut dem innan men har tänkt om. Ljudet är mkt "större" lixom på AD är på EZ vilket ger produktionerna ett lyft, i alla fall mina.
Mvh / djonas
djonas:
Glömde bifoga Orginalet för den som vill lyssna på hur det lät "back in the old days". :)
- enklast är att högerklicka och välj spara som... så slipper ni navigera. =)
MaxB:
Goa gitarrer och en go Åsa borgar för något bra.
Det är bra - ni är duktiga!
Emulator:
javisst :) låter riktigt bra, snygg sång, bra lagda stämmor också!
Gitarrens sitter bra,lixom trumprogrammeringen. Möjligen ligger virveln lite högt? Kan också vara min laptops underbara ljudssytem som jävlas med mig :lol:
Skulle kunna klämma in några manliga körstämmor? bara en tanke.
Bra jobbat bägge två!
Hellpig:
Mixen är snygg och klar, som det ofta är när du mixar. Den låga distgitarren är lite för surrig för min smak (i min lyssning), hade varit snyggare med något mer... mindre fuzzig dist. Åsas sång passar väldigt bra och jag tror den kunde höjas en aning för att gå fram lite mer... det är ju inte så att man inte hör den nu men. Ja... det är kanske en smaksak.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida