Forum > Färdiga produktioner

Asti & MaxB - Ingen ser mig

<< < (13/15) > >>

MaxB:

--- Citat från: asti skrivet 21.01.2009, 09:13:36 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 20.01.2009, 23:48:41 ---Och jag som gillade "tivolisynt-slingan"!
Flöjten är ok
Tycker dock det är lite för mycket allt hela tiden
Håller med Eq och Wernis om att begränsa antalet instrument och variera i verserna för att lägga på lite mer i reffen
Upp med dragspelet
Låten är bra - reffen fastnar

--- Slut citat ---
Ska se om jag kan få det lite mer varierat!
/Asti

--- Slut citat ---

En fin låt det här med, jobba mer med nyanser.
Och ta bort (ny version) från rubriken, alltså från fältet "Ämne". Då du lägger upp en ny version, lägg till den informationen med aktuellt datum i fältet "Beskrivning" (i första inlägget).

asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.01.2009, 09:57:53 ---
--- Citat från: asti skrivet 21.01.2009, 09:13:36 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 20.01.2009, 23:48:41 ---Och jag som gillade "tivolisynt-slingan"!
Flöjten är ok
Tycker dock det är lite för mycket allt hela tiden
Håller med Eq och Wernis om att begränsa antalet instrument och variera i verserna för att lägga på lite mer i reffen
Upp med dragspelet
Låten är bra - reffen fastnar

--- Slut citat ---
Ska se om jag kan få det lite mer varierat!
/Asti

--- Slut citat ---

En fin låt det här med, jobba mer med nyanser.
Och ta bort (ny version) från rubriken, alltså från fältet "Ämne". Då du lägger upp en ny version, lägg till den informationen med aktuellt datum i fältet "Beskrivning" (i första inlägget).

--- Slut citat ---

OK, farbror Max! Lovar att inte göra om det!  :)

MaxB:

--- Citat från: asti skrivet 21.01.2009, 13:16:03 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 21.01.2009, 09:57:53 ---En fin låt det här med, jobba mer med nyanser.

--- Slut citat ---
OK, farbror Max! Lovar att inte göra om det!  :)

--- Slut citat ---
Nu - nu - nu (- bump - bump - bump)  ;)

Dividend:
Alltså, det låter bra.. Men jag har lite svårt att känna "rätt" känsla för texten. Den är så sorglig så det nästan blir komik av det hela :) Snarare är väl det ett eget känslomässigt problem hos mig, än ett problem för er :D

Kommer att tänka på avrättningsscenen, med monty python. Men musiken är bra! :) Skön latino-feel, ja, inte så långt från björn eller mikael :)

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.01.2009, 16:42:19 ---Alltså, det låter bra.. Men jag har lite svårt att känna "rätt" känsla för texten. Den är så sorglig så det nästan blir komik av det hela :) Snarare är väl det ett eget känslomässigt problem hos mig, än ett problem för er :D

Kommer att tänka på avrättningsscenen, med monty python. Men musiken är bra! :) Skön latino-feel, ja, inte så långt från björn eller mikael :)

--- Slut citat ---

Känner inte igen "Avrättningsscenen"? Hemska tanke - har jag missat nå´t från Monty Python?  :)
Måste kolla om jag hittar det på youtube! Se´n ska jag försöka få upp humöret genom att lyssna på nå´t glatt, som t.ex "March of Death"!  :D
Kul att du gillar musiken!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion