Forum > Färdiga produktioner

Asti & MaxB - Ingen ser mig

<< < (14/15) > >>

Dividend:
Hahaha :) Egemtligen ingen sågning av låttexten, bara kanske jag som är på fel humör för dylik text :)

SOm jag sa i första inlägget jag skrev, har iaf musiken vuxit efter flera lyssningar, kan bli kanon det här...

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.01.2009, 20:08:17 ---Hahaha :) Egemtligen ingen sågning av låttexten, bara kanske jag som är på fel humör för dylik text :)

SOm jag sa i första inlägget jag skrev, har iaf musiken vuxit efter flera lyssningar, kan bli kanon det här...

--- Slut citat ---

Tar absolut inte illa upp, är själv kritisk till många av mina texter, som har en tendens att bli lite för dystra! Vet inte varför - det bara blir så.
Har väldigt svårt för att skriva glada, euforiska texter utan att det blir tramsigt eller pretentiöst.
Min fru är kanske inte helt snett ute när hon kallar mig för Dysterkvist?  :)
Kanske kan marknadsföra mina låtar som "Asti-depressiva" och sälja mina skivor via Apoteket?  :D
Ska hur som helst göra ett försök till att få lite bättre variation i musiken, vad gäller vers kontra refräng!
Tack för lyssning  och synpunkter!
/Asti

Tokai:
Har inte läst några andra kommenter säger bara FY FAN VA BRA!!

"Ingen säger".... fastnar ---- iiiigh

asti:

--- Citat från: Tokai skrivet 23.01.2009, 21:51:59 ---Har inte läst några andra kommenter säger bara FY FAN VA BRA!!

"Ingen säger".... fastnar ---- iiiigh

--- Slut citat ---

Tack! :)

mahan:
Tjou Asti!
Vismannen,  mannen e vis, visan man visar.....
Snygg låt på gång här, har sagt förut att det är ingen skillnad till vilken genre du sjunger, allt sitter, din röst gillas!
Några kommentarer om mixen då,
tycker det händer för mycket hela vägen, ljudbilden är lite överbelastad, sången blir lite inträngd i ett hörn lixåm.
Kolla om du kunde lätta lite på instrumenttrycket genom att plocka bort nåt stundom, allt e ju snyggt lirat men försök få en lite mer sparsam mix med koncentration på sången.
Oj va det lät gnälligt detta inlägg, men låten gillas ju och kommentaren är en Obbnäsare! :D
Snyggt jobbat!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion