Forum > Färdiga produktioner
Asti & MaxB - Ingen ser mig
MaxB:
--- Citat från: asti skrivet 13.01.2009, 11:27:22 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 13.01.2009, 11:00:21 ---Jag vet inte hur det är med tid men om du PM:ar en länk till låten utan det snabba, skulle jag kunna försöka - om jag kan hitta något.
--- Slut citat ---
Om jag får din mail-adress kan jag skicka en wav-fil utan "tivolisyntharna" via Skickafilen.se?
--- Slut citat ---
Använd din egen mailadress i skickafilen.se och kopiera den länk du får och PM:a mig den länken.
Jag tror inte man behöver skriva in en emailadress ens - man ser länken i alla fall och kan kopiera den.
Om du kan och vill får du gärna välja att spara som 16bitars 48kHz. Mitt ljudkort vill ha det så.
Men jag kan resampla själv om du inte får till den biten. Intressant!
PM:a länken!
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.01.2009, 11:31:56 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 13.01.2009, 11:00:21 ---Jag vet inte hur det är med tid men om du PM:ar en länk till låten utan det snabba, skulle jag kunna försöka - om jag kan hitta något.
--- Slut citat ---
Om jag får din mail-adress kan jag skicka en wav-fil utan "tivolisyntharna" via Skickafilen.se?
--- Slut citat ---
Använd din egen mailadress i skickafilen.se och kopiera den länk du får och PM:a mig den länken.
Jag tror inte man behöver skriva in en emailadress ens - man ser länken i alla fall och kan kopiera den.
Om du kan och vill får du gärna välja att spara som 16bitars 48kHz. Mitt ljudkort vill ha det så.
--- Slut citat ---
OK! Ska försöka hinna fixa detta ikväll eller imorgon kväll! Spännande....... ^_^
/Asti
Yllet:
En ny Björn Afzelius är ju aldrig fel, eller är det?! Hur som helst låter det trevligt. Bra framfört, känns ärligt.
/Jon
asti:
--- Citat från: Yllet skrivet 13.01.2009, 12:59:17 ---En ny Björn Afzelius är ju aldrig fel, eller är det?! Hur som helst låter det trevligt. Bra framfört, känns ärligt.
/Jon
--- Slut citat ---
Nej, jag gillade Afzelius! Funderar på att byta namn till Affe i st f Asti! :D
Konstigt att det känns ärligt - hade inga som helst ärliga avsikter! :)
Skämt åsido, tack för lyssning och kommentar!
Asti/Affe
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.01.2009, 11:31:56 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Hej igen!
Här är länken: http://sprend.com/download.jsp?fileid=auMCGzb5VQCQcHbN6i7C
Filen är 16 bitar 48kHz och utan "tivolisynthar". :)
Jag har inte editerat filen m.a.p. början och slut, utan det är en ren export från Cubase.
Blir spännande att höra vad du hittar på! Lycka till!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida