Forum > Färdiga produktioner
Asti & MaxB - Ingen ser mig
asti:
MaxB har fixat en snygg flöjt i st f "tivolisyntharna"! Tack Max!
Lagom nivå?
Eddi:
Snyggt med flöjten och det ljudet men jag tycker det blev lite väl mycket flöjt. Jag ser en flöjtist alldeles blå i ansiktet framför mig i slutet av låten nu. Men det kan ju vara för att jag nu lyssnade efter flöjten och där fick jag nån slags överdos då?
Eko
asti:
--- Citat från: Eko skrivet 18.01.2009, 11:46:22 ---Snyggt med flöjten och det ljudet men jag tycker det blev lite väl mycket flöjt. Jag ser en flöjtist alldeles blå i ansiktet framför mig i slutet av låten nu. Men det kan ju vara för att jag nu lyssnade efter flöjten och där fick jag nån slags överdos då?
Eko
--- Slut citat ---
Jag ska kanske sänka nivån en aning, den är möjligen lite för dominant nu?
/Asti
Åsa:
Hej du, det var en rätt trevlig lyssning det här!
Det låter omisskänligt Asti men med en fransk touch denna gång :)
Av någon anledning har jag alltid fått krypande ångestkänslor av den där franska stilen på musik.. men den klarade jag mig undan här, en fin låt, sorglig text som jag verkligen lyssnade till.
Fint ljud, bra mixat, och lagom finstämda stämmor.. :)
asti:
--- Citat från: Åsa skrivet 18.01.2009, 12:56:56 ---Hej du, det var en rätt trevlig lyssning det här!
Det låter omisskänligt Asti men med en fransk touch denna gång :)
Av någon anledning har jag alltid fått krypande ångestkänslor av den där franska stilen på musik.. men den klarade jag mig undan här, en fin låt, sorglig text som jag verkligen lyssnade till.
Fint ljud, bra mixat, och lagom finstämda stämmor.. :)
--- Slut citat ---
Det vill jag verkligen inte att min låt ger dig Ågren, det hoppas jag i så fall beror på andra orsaker så här en söndagsförmiddag! :rolleyes:
Här är det mitt franska alter ego Avec som sjunger! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida