Forum > Färdiga produktioner

Asti & MaxB - Ingen ser mig

<< < (5/15) > >>

Rattlesnake:
För det tekniska får du full pott, för det här låter bättre än något tidigare jag har hört ifrån dig. :) Ren och fin mix.

På det konstnärliga är du nästan där, men jag tycker (också) att tivolisyntharna är lite malplacerade. Undrar hur det skulle låta utan dem. Eller med en flickas ordlösa sång som ligger på synkoperade fjärdedelar istället för det lite hetsiga åttondelsvirvlarna?

asti:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 11.01.2009, 00:09:41 ---För det tekniska får du full pott, för det här låter bättre än något tidigare jag har hört ifrån dig. :) Ren och fin mix.

På det konstnärliga är du nästan där, men jag tycker (också) att tivolisyntharna är lite malplacerade. Undrar hur det skulle låta utan dem. Eller med en flickas ordlösa sång som ligger på synkoperade fjärdedelar istället för det lite hetsiga åttondelsvirvlarna?

--- Slut citat ---

Och jag som tyckte "tivolisyntharna" var det som "gjorde" refrängen!  :)
Bra idé med en flick-/kvinnoröst i stället! Kanske ska fråga någon på KR?
/Asti

SYNTH:
Jag gillar den som den är, en riktig full poängera du har fått till allt! :D

asti:

--- Citat från: SYNTH skrivet 12.01.2009, 22:06:43 ---Jag gillar den som den är, en riktig full poängera du har fått till allt! :D

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar låten, tack för det!
/Asti

karl:
Skönt flow ...nej ingen muzak detta ...växer efter fyra fem lyssningar....kunde varit ett stopp i trummorna när dragspelet råder...men det är en petitess....nice sång
/ karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion